خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/04 - 13:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ربیعی در تذکر شفاهی:

پروژه گلاب و بهشت آباد غیرقانونی است

نماینده مردم بروجن در مجلس با اشاره به اینکه پروژه گلاب و بهشت آباد غیرقانونی است، از وزیر نیرو به دلیل وعده تحقق این پروژه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، خدیجه ربیعی فرادنبه  در نشست علنی امروز (سه شنبه، 4 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو، گفت: چرا نیاز واقعی آب شرب استان اصفهان را شفاف نمی کنید تا به کام شرب ولی به نام صنعت و کشاورزی های پر آب، آب مصرف نشود.



نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا درباره پروژه غیر قانونی گلاب و بهشت آباد که فاقد هرگونه مجوز و به معنای نابودی تمام استان چهارمحال و بختیاری است و شورای عالی آب، سازمان بازرسی و تمامی پژوهش های علمی و تخصصی آن را ممنوع کرده، در سفر خود به استان اصفهان وعده تحقق آن را می دهید.



وی توضیح داد: این امر در شرایطی است که پروژه آبرسانی بن- بروجن که مصوبه دو دولت را دارد و پروژه ای ملی تلقی می شود و باعث مشروح شدن 50 درصد استان تشنه چهارمحال و بختیاری خواهد شد، تنها به خاطر آنکه 2.5 کیلومتر آن در خاک استان اصفهان است انجام نمی شود.



این نماینده مجلس در تذکری به رحمانی گفت: اتفاقات اخیری که در استان اصفهان رخ داده ناامنی را در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی می کند و هرگونه اتفاقی به دلیل تدابیر و وعده های ناعادلانه وزیر نیرو محتمل است./



پایان پیام

  • کد خبر : 283426
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار