خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/06/10 - 14:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ربیعی در تذکر شفاهی:

پروژه چهارخطه بروجن به لردگان به دلیل عدم همکاری شرکت ملی گاز متوقف شده است

نماینده مردم بروجن در مجلس، گفت: پروژه چهارخطه بروجن به لردگان به دلیل عدم همکاری شرکت ملی گاز متوقف مانده و هر روز شاهد تصادفات در این نقطه هستیم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، خدیجه ربیعی فرادنبه  در نشست علنی صبح امروز (دو‌شنبه، 7 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت :عبور خط لوله انتقال گاز از شهرستان بروجن مشکلات بسیار زیادی ایجاد کرده و آلودگی صوتی ایستگاه‌های تقویت فشار آرامش مردم روستاهای همجوار را سلب کرده، تذکر دهید اقدام فوری برای رفع مشکل و ایجاد آرامش روستاها صورت بگیرد.



نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه چهارخطه بروجن به لردگان به دلیل عدم همکاری شرکت ملی گاز متوقف مانده و هر روز شاهد تصادفات در این نقطه هستیم،  ادامه داد: در شهر فرادنبه عبور خطوط  انتقال گاز از وسط شهر جلوی هرگونه توسعه را بسته است، آقای زنگنه به داد مردم برسید، مسئولین شرکت گاز هیچگونه پاسخی برای این موضوع ارائه نمی‌کنند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آرامش جوانان برای آقای غلامی مهم نیست، عنوان کرد: پاسخی به داوطلبان نظام قدیم کنکور نمی‌دهند، چرا در آستانه سال تحصیلی جدید آرامش را از آنها گرفته اید در اولین فرصت به مطالبات این داوطلبان پاسخ دهید./



پایان پیام

  • کد خبر : 287449
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار