خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/06 - 17:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
صفاری نطنزی:

پارلمان لبنان با اکثریت جبهه مقاومت مواضع سعد حریری را تعدیل خواهد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است با توجه به کسب اکثریت کرسی‌های پارلمان لبنان ازسوی جبهه مقاومت می‌توانیم شاهد اعتدال در اقدامات نخست وزیر این کشور باشیم.

مرتضی صفاری‌نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به انتخاب مجدد نبیه بری به عنوان رئیس پارلمان لبنان گفت: وی پیش از این نیز رئیس پارلمان این کشور بود اما نکته مهمی که وجود دارد حضور مجموعه قدرتمندی از شیعیان در پارلمان جدید است.



نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در پارلمان جدید لبنان جبهه مقاومت توانسته است تعداد کرسی بیشتری را کسب کند و این بار می تواند از موضع قدرتمندتری می تواند برنامه های خود را دنبال کند.



وی افزود: اکنون معادلات در حوزه قدرت لبنان تغییر کرده و وابسته به اشخاص نیست بلکه مجموعه ای از اتفاقات است که نتیجه را به نفع مقاومت رقم زده است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این دور با توجه به تعداد آرای زیادی که نصیب جبهه مقاومت در پارلمان لبنان شده، می توانیم شاهد تعدیل شدن نظرات و تصمیمات سعد حریری نخست وزیر باشیم که طبق قانون این کشور بدون رأی پارلمان نمی تواند اقدامی صورت دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 246504
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار