خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/20 - 11:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
گیلانی در تذکر شفاهی:

وزیر بهداشت به وعده های خود برای اجرای پروژه یازده گانه شهرستان گتوند عمل کند

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس بر لزوم اجرای پروژه های بهداشت و درمان منطقه تاکید کرد و گفت: وزیر بهداشت به وعده های خود برای اجرای پروژه یازده گانه شهرستان گتوند عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سهراب گیلانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: دولت باید در جهت پرداخت غرامت سیل و ساخت منازل و اصلاح و تکمیل مسیرهای آبرسانی روستاهای شوشتر اقدام کند زیرا در شرایط کنونی اقدامات صورت گرفته ضعیف و کند است.



نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اینجا باید از اقدام وزارت کشور در تبدیل کردن روستای عرب حسن شوشتر به شهر تشکر کنم از طرفی دیگر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمان رأی اعتماد اعلام می کرد که به تمام توافقات قبل از خود عمل می کند اما متاسفانه به پروژه یازده گانه شهرستان گتوند بی توجهی شده و بعضی از آن ها عملا متوقف شده است از این رو این کوتاهی نشان دهنده بدعهدی وزیر مربوطه است.



وی تصریح کرد: متاسفانه وزیر اقتصاد و رئیس بانک کشاورزی بدون تفکیک حدود 20 هزار هکتار از اراضی کشت و صنعت کارون شوشتر را که برای مردم است را به آگهی مزایده فروش گذاشته اند از این رو رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و رئیس قوه قضائیه باید به این مسئله رسیدگی کرده تا از بروز فساد مسلم جلوگیری شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 282083
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار