خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/20 - 12:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به طور شایسته از تیم فوتبال ساحلی تقدیر کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس خواستار تقدیر شایسته وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از تیم فوتبال ساحلی کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه 20 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره ای گفت: این جوانان در اوج مظلومیت و با افتخار داشتن سرمربی ایرانی توانستند افتخارآفرینی کنند، بنابراین انتظار می رود وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به طور شایسته از آنها قدردانی کند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم می دانم از امیرحسین اکبریان که به عنوان آقای گلی مسابقات معرفی شدند و اعجوبه فوتبال ساحلی دنیا و افتخار شهرستان فلاورجان هستند، تشکر کنم.



وی افزود: در تاریخ مردم اصفهان روز 25 بهمن 61 روزی است که هرگز از ذهن ها زدوده نمی شود و مردم اصفهان در این روز به خود می بالند، جای تعجب است که دولت هیچ برنامه ای برای گرامیداشت این روز بزرگ ندارد و حتی این روز در تقویم سالانه ثبت نشده است. مردم انقلابی اصفهان از دولت انتظار دارند از ضدیت با اصفهان خارج شود و تلاش کند تا استان به جایگاه گذشته خود بازگردد و همچنین مردم از مسئولان اصفهان به ویژه وزرای اصفهانی انتظار بیشتری دارند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خبر پیوستن ایران به اتاق بین المللی جوانان با رأی صددرصدی تمامی اعضا بسیار مسرت بخش بود، گفت: این جوانان نخبه که افتخارات استان اصفهان هستند، بدون پشتوانه دولتی توانستند برای ایران اسلامی در عرصه دیپلماسی افتخارآفرینی کنند. در این رابطه لازم است وزارت امور خارجه و کمیسیون های اقتصادی و امنیت ملی و فراکسیون های مرتبط از این ظرفیت مهم به نفع کشور استفاده کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 290934
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار