خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/09/29 - 09:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
صفری با اشاره به قرائت اشعار هتاکانه در دانشگاه رازی:

وزارت علوم با برگزار کنندگان جلسه شعرخوانی دانشگاه رازی کرمانشاه برخورد کند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با عوامل دانشگاه رازی که مسئولیت برگزاری جلسه شعر خوانی را بر عهده داشته‌اند، ولی هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نداده‌اند در قبال اشعاری که به مسائل دینی بی توجه بوده‌، باید با این مسئولان برخورد قاطع شود تا دیگر این موضوع تکرار نشود.

احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اتفاقاتی که در شعر خوانی دانشگاه رازی کرمانشاه به وجود آمده است، اظهار داشت: برگزاری شب شعر ایرادی ندارد ولی کسانی که اجازه داده اند چنین اشعار بی اصل و ریشه‌ای قرائت شود، باید پاسخگوی باشند.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از گذشته‌ها نیز برگزاری جلسات شعر خوانی از سوی فرهنگ و ارشاد یا سایر نهادهای دولتی مجوزهایی صادر می‌شده و باز هم برگزار خواهد شد که هیچ ایرادی ندارد.



صفری ادامه داد: ولی نحوه اجرای چنین برنامه‌هایی باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. انتظار می‌رود با برگزار کنندگان و عوامل دانشگاه رازی که مسئولیت برگزاری این جلسه را بر عهده داشته‌اند، ولی هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نداده‌اند در قبال اشعاری که به مسائل دینی بی توجه بوده‌، باید با این مسئولان برخورد قاطع شود تا دیگر این موضوع تکرار نشود.



وی افزود: انتظار ما از مسئولان انضباطی و وزارت علوم این است که در متن و مفهوم اشعار دقت لازم را داشته باشند و همین موضوع سبب شده است تا مسئولان استانی و کشوری خاطرشان رنجیده شود. انتظار می رود وزارت علوم هر چه سریعتر با بانیان این موضوع برخورد قاطعی داشته باشد./



پایان پیام


  • کد خبر : 183196
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار