خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/23 - 15:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
گیلانی در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس و مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:

وجود زمین کافی در خوزستان برای ساخت مسکن

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در نشست هم اندیشی با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس و مجلس خبرگان رهبری از وجود زمین کافی در خوزستان برای ساخت مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس و مجلس خبرگان رهبری در خصوص الزامات به عنوان پیش زمینه ای برای اجرای اولویت ها اشاره کرد و گفت: هماهنگی در سطح استان و کشور، داشتن اختیارات در برخی حوزه ها و اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی کلان از جمله این الزامات است.



وی بیان کرد: ظرف های لازم وجود دارد تا در مدت یک سال و نیم تا ۲ سال مساله بیکاری در شوشتر حل شود که این ظرفیت در کل استان خوزستان نیز وجود دارد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: موفقیت شهرستان های شوشتر و گتوند مربوط به پروژه های در حال اجرا است که از سال ۹۶ آغاز شده و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.



گیلانی به ظرفیت بالای گردشگری در خوزستان و مساله مسکن اشاره کرد و گفت: برای ساخت مسکن، زمین به اندازه کافی در استان وجود دارد و اگر مدیریت غیر متمرکز و زمین مشخص شود قطعا ۵۰ درصد مساله زمین و مسکن برای مردم حل خواهد شد.



نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای نتیجه گیری مناسب از این نشست بهتر است برای هر یک یا موضوعات و اولویت‌ها یک کارگروه تعیین شده و به صورت جدی مورد ارزیابی و گزارش‌گیری قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359957
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار