خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/04 - 14:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
شریفی:

واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها کذب محض است

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس، گفت: موضوع مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش از اساس کذب محض است و نباید به شایعاتی در این خصوص دامن زد، امکان ندارد کسی سرزمین و خاک خود را به فروش برساند.

ناصر شریفی نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص شایعه مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش، گفت: موضوع مطرح شده در خصوص فروش جزیره کیش از اساس کذب محض است و نباید به شایعاتی در این خصوص دامن زد، امکان ندارد کسی سرزمین و خاک خود را به فروش برساند.



مطرح کردن برخی شایعات برای نظام هزینه دارد



عضو مکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر موضوعی که در فضای مجازی منتشر شود نباید دستاویز قرار بگیرد و آن را بزرگ نمایی کنیم، تصریح کرد: با مطرح کردن برخی شایعات نباید برای کشور و نظام جمهوری اسلامی هزینه درست کنیم.











ناصر شریفی


 



پذیرای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی هستیم



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نه تنها در جزیره کیش بلکه در سراسر کشور پذیرا، آماده و مهیا برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی هستیم، ادامه داد: واگذاری بخشی از سرزمین کشور کذب است و صحت ندارد، درخواست می‌کنم قبل از مطرح کردن چنین موردی سند آن را بررسی کنند.



اخبار منتشر شده در فضای مجازی منشا و مبنای مشخصی ندارند



مدیران منطقه آزاد واگذاری جزیره کیش را تکذیب کردند



شریفی با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده در فضای مجازی منشا و مبنای مشخصی ندارند، مدیران منطقه آزاد نیز طی بیانیه‌ای واگذاری جزیره کیش را تکذیب کردند، عنوان کرد:در حال حاضر سرمایه‌گذرانی از هند در بندر چابهار مشغول فعالیت هستند این موضوع در سایر نقاط کشور نیز وجوددارد.



کشور به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیاز دارد



عضو مکمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کشور به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیاز دارد و از این موضوع استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: شرایط برای امر سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران از سوی مسئولان تسهیل می‌شود، به عنوان نماینده منطقه به شدت موضوع واگذاری جزیره کیش را تکذیب می‌کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 274667
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار