خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/27 - 11:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
کولیوند:

همه دستگاه‌های مسئول باید برای رفع مشکلات آبگرفتگی اهواز تلاش کنند/ شبکه دفع آب‌های سطحی اجرائی شود

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: همه دستگاه‌های مسئول از وزارت کشور تا شهرداری‌ها باید برای مشکلات آبگرفتگی اهواز تلاش کنند.

محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص آبگرفتگی شهر اهواز، اظهار داشت: معاونت عمرانی وزارت کشور با جدیت این موضوع را پیگیری کند و وزارت راه و شهرسازی نیز باید توجه ویژه‌ای به شرایط آبگرفتگی در اهواز داشته باشد، وزارت صمت نیز نباید نسبت به اتفاقاتی که در اهواز رخ داده بی‌توجه باشد.



رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اتفاقاتی که رخ داده مردم را در عسر و حرج قرار داده و این حق مردم نیست که در چنین شرایطی قرار گیرند.



وی افزود: در شرایط کنونی نزولات آسمانی در اهواز تبدیل به آب‌های سطحی شده اما جذب نمی‌شود و همین وضعیت شرایط را سخت می‌کند.



کولیوند ادامه داد: معاونت عمرانی وزارت کشور در خصوص بودجه حل چنین مشکلاتی باید اهتمام جدی داشته باشد و وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و شورای شهر اهواز نیز باید در جهت حل مشکلات مردم تلاش ویژه داشته باشند.



رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌های جهادی گله‌مندی‌های خود را به ما منتقل کرده‌اند و باید استاندار، معاون عمران وزیر کشور و جناب آقای رحمانی فضلی وزیر کشور به سرعت مشکلات را پیگیری و حل کنند.



کولیوند اظهار داشت: شبکه دفع آب‌های سطحی اجرائی نشده و این مشکلات به وجود آمده و لازم است هر چه سریعتر باید این شبکه اجرائی شود تا دیگر چنین مشکلاتی را شاهد نباشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 292799
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار