خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/15 - 13:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادی‌خواه:

همدلی و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، زمینه‌ساز برگزاری باشکوه انتخابات می‌شود

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد: بدون شک مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از سال های قبل شرکت خواهند کرد و این امر زمینه ساز برگزاری انتخابات باشکوه قوه مقننه خواهد شد.

احد آزادی‌خواه  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تاثیر آن در انسجام ملی، گفت: برگزاری حماسه 22 بهمن هر سال بیانگر همدلی و ایستادگی ایرانیان در برابر سیاست های خصمانه دشمنان است.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: غربی ها خصوصا سیاستمداران آمریکایی همواره تلاش کرده اند پیش از فرارسیدن ایام دهه فجر با افزایش فشار و تهدید موجب دلسردی مردم از انقلاب شوند در حالی که این دسیسه نتیجه بالعکس داشته است.



وی با اشاره به اینکه حماسه 22 بهمن یوم الله است، ادامه داد: ایام دهه فجر متعلق به همه بوده و ملی محسوب می شود؛ در واقع هیچ فرد و گروهی سیاسی و جناحی نمی تواند از این مهم به نفع خود بهره ببرد.



این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم با ایام دهه فجر مصادف شده است، تصریح کرد: بر این اساس کاندیداهای انتخابات قوه مقننه نباید از شرایط به نفع خود سودجویی کنند و برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر را به میتینگ تبلیغاتی تبدیل کنند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از سال های قبل شرکت خواهند کرد و این امر زمینه ساز برگزاری انتخابات باشکوه قوه مقننه خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295110
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار