خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/12 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
کنعانی کلور مطرح کرد:

هزینه نجومی تامین یک آپارتمان کوچک برای خانوار / رسیدگی به معیشت و اشتغالزایی از اولویت های مهم مجلس دوازدهم

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت:با توجه به قیمت سرسام‌آور اجاره بهاء منازل و حتی قیمت خرید، تهیه یک آپارتمان کوچک برای جوانان با هدف آغاز زندگی کار بسیار سخت و حتی غیرممکن شده است، بنابراین سرمایه‌گذاری دولت در حوزه مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان در راستای کاهش این معضل ضروری است.

وحید کنعانی کلور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به موضوعاتی که باید اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم باشد، گفت: ارتقاء معیشت مردم دغدغه بسیاری از نمایندگان این دوره از مجلس است به ویژه افرادی که نماینده مردم شهرستان‌های دور از پایتخت ب لحاظ جغرافیای هستند چراکه این مشکل در این شهرها به مراتب بیشتر است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین آسان مسکن توسط مردم نیز باید اولویت دیگر نمایندگان مجلس دوازدهم باشد، افزود: با توجه به قیمت سرسام‌آور اجاره بهاء منازل و حتی قیمت خرید، تهیه یک آپارتمان کوچک برای جوانان با هدف آغاز زندگی کار بسیار سخت و حتی غیرممکن شده است، بنابراین سرمایه‌گذاری دولت در حوزه مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان در راستای کاهش این معضل ضروری است.

وی ادامه داد: به یقین مجلس دوازدهم نمی‌تواند نسبت به دو موضوع معیشت و ایجاد اشتغال برای جوانان بی‌تفاوت باشد، این در حالی است که تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» خود به ایجاد اشتغال منتهی خواهد شد چراکه ارتباط میان صنعت و دانشگاه و بازار را به دنبال دارد.

کنعانی کلور با بیان اینکه افزایش تولید، بالا رفتن ارزش پول ملی را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: پایین بودن ارزش پول ملی خود یکی از دلایل نابسامانی اقتصاد است اما با راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک در شهرهای مختلف می‌توان به مرور مشکلات معیشتی مردم را کاهش داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379186
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار