خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/08/18 - 09:59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
یوسفیان ملا با اشاره به انفجار تروریستی سامرا:

هدف تروریست‌ها ایجاد مانع برای حضور مردم در راهپیمایی اربعین است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: دف تروریست‌ها ایجاد مانع برای حضور مردم در راهپیمایی مردم است، اما مردم در راه اعتقادات خود هیچ گاه نمی‌هراسند.

عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص انفجار تروریستی در سامرا، اظهار داشت: بار اولی نیست که اینگونه اقدامات در اربعین یا عاشورای حسینی رخ می‌دهد ، تصور این تروریست‌ها آن است که  مردم بترسند و با ایجاد رعب وحشت آن استقبال بزرگ از پیاده روی اربعین محقق نشود.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصور طراحان و عاملان این گونه اقدامات تروریستی این که مردم با این اقدامات از اعتقادات خود دست بر می‌دارند.



رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر ساله استقبال بیشتری از مراسم عاشورا و اربعین حسینی در عراق انجام می‌شود.



یوسفیان ملا متذکر شد: هدف تروریست‌ها ایجاد رعب و وحشت در بین زائران عتبات عالیات در ایام عاشورا و اربعین حسینی است شاید بتواند مانع از این سفرهای زیارتی شوند.



وی افزود: نتیجه اینگونه اقدامات تروریست‌ها چیزی جز آن نیست که هر ساله مردم از هیچ چیزی در راه اعتقادات خود نهراسیده‌اند و همواره استقبال مردم بیش از پیش شده است./



پایان پیام


  • کد خبر : 180194
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار