خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/10 - 14:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمودزاده با انتقاد از تداوم کشتار اسب‌های کولبران:

نیروی انتظامی با قاچاق کالا به شیوه درست مبارزه کند

نماینده مردم مهاباد در مجلس با تاکید بر اینکه به جای کشتار اسب‌های قاچاقچیان و کولبران باید با قاچاق کالا به شیوه درست مبارزه شود، گفت: کشتار اسب‌ها پاک کردن صورت مساله است.

جلال محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه  ملت با انتقاد از تداوم کشتن اسب های کولبران و قاچاقیان، گفت: این اقدام تبعات اجتماعی، امنیتی و بهداشتی را به دنبال دارد و از نظر اخلاقی و انسانی درست نیست.











جلال محمودزاده


کشتار اسب های کولبران در شأن فرهنگ ما نیست و بازتاب منفی جهانی دارد



نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشتار اسب های کولبران در شأن فرهنگ ما نیست و بازتاب منفی  جهانی دارد، افزود: رها شدن لاشه‌های اسب‌ها ممکن است شیوع برخی بیماری‌ها را در پی داشته باشد و همچنین منجر به آلودگی آب و تخریب محیط زیست  شود و نباید با چنین اقدامی وجهه کشورمان را در دنیا تخریب کرد.



از اسب های کولبران می توان کاربری های زیادی داشته باشیم



وی با بیان اینکه از اسب های کولبران می توان کاربری های زیادی داشته باشیم، ادامه داد: از آنها می توان برای کشاورزی، حمل گندم و محصولات و همچنین توسعه گردشگری استفاده کرد و از سویی به مزایده و فروش گذاشت.



با قاچاق کالا به شیوه درست مبارزه شود/ کشتار اسب های کولبران پاک کردن صورت مساله است



عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به جای کشتار اسب های قاچاقچیان و کولبران باید با قاچاق کالا به شیوه درست مبارزه کند، گفت: قاچاق باید مدیریت و کولبران ساماندهی شود و به طور قطع کشتار اسب های آنها پاک کردن صورت مساله است و نیاز است نیروی انتظامی از کشتار اسب های بی گناه خودداری کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 283761
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم