خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/08 - 16:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
فرشادان:

نمایندگان با وجود نقدهای غیرمنصفانه پیگیر حل مشکلات مردم هستند/ تخریب‌ها ما را دلسرد نمی‌کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با وجود تمام نقدهای غیرمنصفانه نمایندگان پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم هستند و در این راستا اقدامات نظارتی و تقنینی را پیگیری می‌کنند.

سیدمهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره عملکرد مجلس در مدت اخیر گفت: باید پذیرفت که با وجود تمام نقدهای غیرمنصفانه نمایندگان پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم هستند و در این راستا اقدامات نظارتی و تقنینی را پیگیری می‌کنند.



این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: نقد منصفانه قابل قبول است اما اینکه برخی ها به قصد تخریب می گویند، نمایندگان کار خاصی انجام نداده اند، غیرمنصفانه است چرا که در این مدت کوتاه که از مجلس یازدهم گذشته است همواره جلسات صحن و کمیسیون‌های تخصصی مجلس و کمیسیون ها و مجامع برگزار شده است.



فرشادان افزود: بحث نظارت‌های میدانی و توجه به تحقیق و تفحص‌ها نیز در دستور کار نمایندگان بوده است و در زمان‌های مقرر سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه انجام شده است.



نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس یادآور شد: باید پذیرفت که به سرانجام رسیدن کارهای تخصصی و تقنینی نیاز به زمان دارد البته نمایندگان با وجود همه تخریب‌ها و هجمه‌ها به امور رسیدگی خواهند کرد و دلسرد نخواهند شد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اقدامات موثر مجلس برای حل مشکلات معیشتی مردم هم گفت: طرح تامین کالاهای اساسی طی جلسات متعدد در این کمیسیون با حضور کارشناسان دستگاه‌های دولتی و مرکز پژوهش های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا براساس آن از طریق کارت‌های الکترونیکی بتوانیم کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را تا پایان سال تامین کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 305553
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار