خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 14:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
باحضور نماینده مردم برگزار شد؛

نشست کارگروه آب و آبرسانی قرارگاه جهادی و مردمی-شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی

مشکلات آب شهرها و روستاهای تبریز،آذرشهر و اسکو با حضور متفکرآزاد در جلسه کارگروه آب و آبرسانی قرارگاه جهادی و مردمی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت روح الله متفکرآزاد در نشست کارگروه آب و آبرسانی قرارگاه جهادی و مردمی در محل شرکت آب و فاضلاب استان حضور یافت.

این نشست که به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان و با حضور جعفری آذر و  متفکر آزاد نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ، مدیران و مسئولین استانی و فعالین و خیرین این عرصه برگزار شد، گزارشی از چالش‌ها و اقدامات صورت گرفته ارائه شد و مواردی از قبیل تامین آب شهری و روستایی، مدیریت منابع آب، فرهنگ‌سازی پیرامون مصرف آب، مسائل مربوط به انتقال آب و حق آبه‌ها و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

متفکرآزاد در این جلسه با اشاره بر لزوم توجه به مسائل زیربنایی،برطرف سازی نقایص موجود و توسعه زیرساخت‌ها درجهت افزایش بهره‌وری و جلوگیری از هدررفت آب را یکی از راه حل‌های اصلی برون رفت از بحران آب دانسته و درعین حال بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌های آب‌رسانی من جمله آبرسانی‌ به روستاها تاکید کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس همچنین با مطرح کردن موضوع مشکلات پرداخت حقوق کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان، حل مشکل آنها را از شرکت آب و فاضلاب مطالبه کرد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 381644
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار