خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/15 - 15:08
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
شهریاری:

نباید راهپیمایی 22 بهمن ابزاری برای رای آوری در انتخابات شود

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید دارد که نباید راهپیمایی 22 بهمن ابزاری برای رای آوری درانتخابات مجلس یازدهم باشد.

سیدکمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مردم ایران داری شعور و فهم سیاسی بسیاری هستند، گفت: مردم با فهم سیاسی که دارند با جدا کردن مسائل و مشکلاتی که امروز دامن گیر کشور است از حساب پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و مراسم دهه فجر  حضور پرشوری خواهند داشت.



نماینده مردم دشتی، تنگستان در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: مردم می دانند علت اصلی مشکلاتی گریبان گیر کشور است به دلیل دشمنی آمریکا و همدستانش علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، دشمن کمر نابودی نظام بسته و وحشیانه ترین تحریم ها را علیه مردم ایران اعمال کرده است.



وی تاکید کرد: اگر غربی ها دست ازدشمنی و کینه توزی بر ضد انقلاب و نظام بر می داشتند، اکنون مردم ایران نه تنها تحت فشار نبودند که از رفاه بالا و زندگی عادلانه ای برخوردار بودند.



عضو کمیسیون عمران مجلس اظهارداشت: مردم امسال متناسب با فشارهای آمریکای جنایت کار حضور پرشورتری در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و به آمریکا و دشمنان نظام نشان می دهند که با وجود مشکلات، گرفتاری ها، فقر، بیکاری، نبود دارو برای بیماران خاص و سقوط هواپیمای مسافربری که ناشی از ددمنشی و خوی استکباری دلتمردان آمریکا، همدستان اروپایی و سایر مزدوران منطقه است، همچنان پشت انقلاب و نظام ایستاده اند.



این نماینده مجلس با بیان اینکه قبول داریم که مشکلاتی در داخل داریم، بیان داشت: مسائل داخلی و دعوای خانگی را نباید در ایامی مانند دهه فجر مطرح کرد، چرا که روز 22 بهمن و ایام دهه فجر برای نشان دادن مقاومت ایران در برابر دشمنی های بی حد آمریکا است.



وی با اشاره به تقارن تبلیغات انتخاباتی با ایام دهه فجر گفت: مردم بعد از حضور در راهپیمایی 22 بهمن، درانتخابات و تعیین نمایندگان واقعی برای قوه مقننه نیز در صحنه حاضر می شوند تا نمایندگان مشکلات داخلی کشور را به دولت و مسئولان تذکر دهند و مشکلات برطرف شود.



شهریاری در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیام حضور مردم درانتخابات 2 اسفند ماه، تصریح کرد: حضور در انتخابات مانند حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهند یکپارچگی و حمایت گسترده از نظام و انقلاب در برابر دشمنی و توطئه های غرب و مزدوران منطقه است.



این نماینده افزود: همچنین مردم با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود و شکل دادن مجلسی پویا، سالم، توانمند و به تمام معنا عصاره فضایل ملت اقدام می کنند، اما در انتخابات پیش روی نباید به گونه ای از 22 بهمن و دهه فجر سوءاستفاده تبلیغاتی کنیم.



عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: این دو فراندوم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس نشان عزت ملت ایران است و هرچند که نباید راهپیمایی 22 بهمن ابزار تبلیغاتی برای رای جمع کردن و رای آوردن در انتخابات باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295125
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار