خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/16 - 10:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده مردم ایلام:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال ایران است

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران استقلال است؛ زیرا به هیچ ابرقدرتی در شرق و غرب عالم وابسته نیست و به همین دلیل مشکلاتی را برای ایران ایجاد کرده‌اند.

سلام امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از جمله انقلاب‌های بزرگ تاریخ بشریت است که ماحصل آن تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.



نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساختار سیاسی از سلطنتی به جمهوری اسلامی تغییر یافت و نظام سیاسی کشور براساس ایدئولوژی و جهان بینی اسلامی شکل گرفت.



وی افزود: دشمنان، از ابتدا تا تثبیت انقلاب اسلامی ایران، جنگ‌هایی را به ایران تحمیل کردند اما مردم برای دفاع از انقلاب‌شان سنگ‌تمام گذاشند و هر چه در توان داشتند را در طبق اخلاص قرار دادند.



امینی با بیان اینکه ذات جمهوری اسلامی ایران استکبار ستیزی است، ادامه داد: متاسفانه به همین دلیل ایران از سوی استکبار جهانی در طول 41 سال گذشته مورد آزار قرار گرفته و دشمنان مشکلات زیادی را برای ملت ایران تدارک دیده‌اند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین توطئه استکبار جهانی وضع تحریم 100 درصدی و فشارهای فوق‌العاده اقتصادی به ملت ایران بوده است. آن‌ها کور خوانده‌اند زیرا ملت ایران از نظام، دین، رهبر، قانون اساسی و خون شهدای خود همانند گذشته دفاع می‌‎کنند.



وی افزود: امیدوارم در 22 بهمن یکبار دیگر ملت ایران با حضور خود نشان دهند که همراه و پشتیبان نظام، انقلاب، رهبری و دستاوردهای نظام هستند.



امینی اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران استقلال است؛ زیرا به هیچ ابرقدرتی در شرق و غرب عالم وابسته نیست و به همین دلیل مشکلاتی را برای ایران ایجاد کرده‌اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 295146
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار