خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/03 - 14:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
وحدتی هلان:

مشارکت و همکاری مردم مهمترین راهکار غلبه بر کرونا

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اگر کرونا تداوم یابد با بحران های اقتصادی زیادی روبرو خواهیم شد از مردم خواستار همکاری و مشارکت مناسب با دولت برای غلبه بر آن شد.

محمد وحدتی هلان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه سفرهای برون شهری و درون شهری باعث گسترش و شیوع ویروس کرونا   می شود، گفت: تنها راه کنترل این ویروس در خانه ماندن و رعایت نکات و اصول بهداشتی است.



نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه چین می تواند الگویی موفق برای مهار و کنترل کرونا باشد، افزود: کنترل این ویروس در کشور مانند کشور چین مستلزم همکاری مردم است و اگر با دولت همکاری کنند به زودی مهار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این روزها گذرا است و مردم باید مدتی در خانه ماندن را تحمل کنند، افزود: با قرنطینه خانگی و عدم حضور غیرضرور در اجتماع زنجیره انتقال این ویروس قطع خواهد شد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس دهم یادآور شد: امکانات بهداشتی و درمانی استان ها با توجه به جمعیت آنها در نظر گرفته شده و در صورت ابتلای مسافران جوابگوی خدمات رسانی به آنها نخواهد بود و کادر درمان با مشکل مواجه می شوند.



وحدتی هلان با یادآوری اینکه با تحمل و بردباری از این بحران هم عبور خواهیم کرد، گفت: تنها راه مصون ماندن از این ویروس توجه به توصیه های بهداشتی و در خانه ماندن است می طلبد مردم در این ایام از دید و بازدید و سفر خودداری و سلامت خود و دیگران را تامین کنند؛  بی توجهی مردم به توصیه های بهداشتی تبعات جانی و مالی جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.



این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: اگر کرونا در ایام تعطیل کنترل نشود و تداوم یابد با بحران های اقتصادی و اجتماعی زیادی روبرو خواهیم شد بنابراین مردم باید همکاری و مشارکت موثری را با دولت برای غلبه بر این ویروس داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 296252
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار