خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/08 - 10:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
اردشیر نوریان مطرح کرد

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، الگویی تحقیقی برای کشورهای عضو PUIC

پانزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) و کمیته های تخصصی  این اتحادیه در واگادوگو  پایتخت بورکینافاسو با شعار "جوانان آینده اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی" آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیات اعزامی مجلس شورای اسلامی به ریاست عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی، اردشیر نوریان و معصومه آقاپور علیشاهی در این کنفرانس و کمیته های تخصصی آن مشارکت دارند.



پانزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) و کمیته های تخصصی  این اتحادیه در واگادوگو  پایتخت بورکینافاسو به تاریخ ٧ بهمن ٩٨ با شعار "جوانان آینده اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی" آغاز به کار نمود.



هیات اعزامی مجلس شورای اسلامی به ریاست آقای عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی، آقای اردشیر نوریان و خانم معصومه اقاپور علیشاهی در این کنفرانس و کمیته های تخصصی آن مشارکت دارند.



اردشیر نوریان نماینده شهرکرد، بن و سامان در نشست دبیران کل اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی (PUIC) در بورکینافاسو شرکت و سخنرانی کرد.



وی در این نشست به ضرورت تدوین قوانین مدرن اشاره و بر اهمیت افزایش اطلاع رسانی میان مجالس کشورهای اسلامی تاکید کرد.



نوریان به وجود یک مرکز مطالعاتی پارلمانی قوی در کشورمان اشاره کرد و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را به عنوان یک الگوی مناسب تحقیقی نام برد.



او در ادامه افزود: ما آمادگی داریم تا تجارب خود در این مرکز را با نمایندگان سایر کشورهای اسلامی در میان بگذاریم./



پایان پیام 

  • کد خبر : 294833
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار