خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/16 - 00:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عابدی در پیامی:

مرحوم امینی فرد تا آخرین لحظه عمر خود در تلاش برای محرومیت زدایی از حوزه انتخابیه بود

عضو کمیسیون بهداشت درمان مجلس در پیامی درگذشت امینی فرد، نماینده مردم ایرانشهر را تسلیت گفت و تاکید کرد که ایشان تا آخرین لحظه عمر خود در تلاش برای محرومیت زدایی از حوزه انتخابیه خود بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ؛ حیدرعلی عابدی  عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت محمد نعیم امینی‌فرد،، نماینده مردم ایرانشهر را تسلیت گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



️انا لله و انا الیه راجعون



با قلبی اندوهگین و با عرض تاسف و تاثر فراوان، درگذشت برادر و همکار فرزانه، بزرگوار و عزیزمان؛ مرحوم امینی فرد نماینده معزز مردم شریف ایرانشهر را خدمت، خانواده محترم ایشان و مردم  حوزه ی انتخابیه و همکاران گرامی تسلیت عرض می کنم.



مرحوم امینی فرد تا آخرین لحظه عمر پر برکت و سراسر خدمت خود در تلاش برای محرومیت‌زدایی از حوزه انتخابیه خود بود و هنگامی که در تدارک مقدمات سفر اعضای کمیسیون بهداشت به شهر ایرانشهر برای بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی بود، به درجه رفیع شهید راه خدمت نائل گشت.



در حقیقت می خواست در این واقعه جانگداز، شهادت دهد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا آخرین لحظه حیات، برای محرومیت‌ زدایی و تامین درخواست های مردم و تلاش برای انجام وظیفه قانونگذاری، آرامش نداشته و حتی از نثار جان خود در این راه مقدس ابایی ندارند و این مهم خط بطلانی است بر همه هجمه هایی که نمایندگان مردم را هدف گرفته و نشان داد این اتفاق در کمین همه خادمین مردم در مجلس شورای اسلامی است و از طرفی، عمق این فعالیت ها، بیانگر عشق صادقانه به مردم عزیز است.



 برای آن عزیز سفر کرده، غفران الهی و برای خانواده معزز و سایر بازماندگان، صبر جزیل از خداوند سبحان مسئلت دارم .

حیدر علی عابدی

نماینده مردم شهید پرور اصفهان./



پایان پیام

  • کد خبر : 293613
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار