خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/04 - 11:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
میرزاده:

مدیریت دکتر لاریجانی در عبور از بحران‌ها شاهکار بود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم، میانگین عملکرد دکتر لاریجانی در سمت ریاست مجلس را بسیار فوق العاده بالا دانست و تأکید کرد: مدیریت مدیریت دکتر لاریجانی در عبور از بحران‌ها شاهکار بود.

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور 12 ساله دکتر علی لاریجانی در مسند ریاست مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: برای ارزیابی عملکرد افراد باید میانگین عملکردی هر مسئول طی دوره مسئولیت وی را بررسی کرد که انصافا باید عنوان کرد که نمره عملکرد دکتر لاریجانی طی این 12 سال فوق العاده بالا است.



نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و بحران‌های نوپدید ایجاد شده طی 12 سال گذشته که در نوع خود بحران‌های عجیبی بود، افزود: هر دوره را باید به اقتضائات زمان خود مورد ارزیابی و بررسی قرار داد؛ در این دوره با وجود بحران‌های بسیار، باید اذعان کرد که مدیریت ایشان در عبور از بحران‌ها شاهکار بود.



وی ادامه داد: البته ممکن است در نحوه اداره جلسات موارد انگشت شماری، نماینده‌‎ای اعتقاد داشته باشد، طبق آیین نامه داخلی مجلس رفتار نشده، اما تصویب این حجم از لوایح، طرح‌ها و بررسی موضوعات اساسی نشان می‌دهد که ایشان مدیریتی کم نقص و دقیقی در مجلس شورای اسلامی داشته است.



این نماینده مردم در مجلس با یادآوری اینکه در موضع‌گیری‌های رئیس مجلس به هنگام نطق‌های پیش از دستور بارها مجلس یک دست فریاد "احسنت" سر میداد، گفت: این نشان از تأیید مواضع رئیس مجلس از جانب نمایندگان بود که کمتر شاهد چنین پشتوانه‌ای در یک مجلس بوده و خواهیم بود.



وی، در نظر گرفتن مصالح کشور در تصمیم‌گیری‌ها را یکی دیگر از ویژگی‌های بارز دکتر لاریجانی دانست و افزود: ایشان همواره در طرح هر موضوعی جوانب و ابعاد بین المللی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آن مسئله را به طور کامل در نظر می‌گرفت و پس از آن، نسبت به هر موضوعی اعلام نظر می‌کرد.



سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: بنابراین در مجموع در نحوه اداره جلسات، مدیریت استیضاح‌ها و به طور کلی تصمیم‌گیری‌ها در خصوص مسائل کلان کشور معدل عملکردی دکتر لاریجانی، معدل فوق العاده بالایی خواهد بود که باید از وی به پاس زحمات چندین ساله در این سمت خطیر قدردانی کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 298195
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار