خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/27 - 21:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
امینی فرد در صورت تصویب لوایح CFT و پالرمو در مجمع مطرح کرد؛

محدودیت در دورزدن تحریم‌ها؛ تسهیل در مبادلات بین‌المللی بانکی

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس معتقد است مجمع تشخیص مصلحت نظام لوایح CFT و پالرمو را به تصویب می‌رساند و علیرغم اینکه دور زدن تحریم‌ها سخت‌تر خواهد شد با این حال مبادلات پولی سهل می‌شود.

محمد نعیم امینی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه هر اقتصادی که به نفت وابسته باشد محکوم به رکود است، گفت: در شرایط فعلی که داریم، انتقال پول هم با مشکلاتی همراه است.



نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه معتقدم مجمع تشخیص مصلحت نظام FATF را تأیید خواهد کرد، ابراز داشت: از این طریق مبادلات ما تسهیل خواهد شد البته ممکن است دور زدن تحریم ها مقداری مشکل تر شود اما مبادلات پولی راحت تر خواهد شد.



وی در ادامه درباره شرایط حوزه پزشکی در سال 98 گفت: در حوزه پزشکی همینکه به این نگرش دست یافته ایم که حتما بر اساس منابع خود هزینه کنیم و بلندپروازی های زیاد نداشته باشیم، بسیار مهم بوده و از نقاط قوت سال 98 است.



نعیمی فرد ادامه داد: با این حال مسأله مهم این است که در ارتباط با تجهیزات پزشکی و دارو علیرغم اینکه شامل تحریم ها نیست، باید پیش بینی های لازم را صورت دهیم چرا که قطعا انتقال وجه در این زمینه نیز با سختی روبرو خواهد شد و نیازمند تدابیری است که باید از پیش تعیین شود.



وی اضافه کرد: امید است با نهادینه شدن پرونده الکترونیک، خریدها را سطح بندی کرده و بر اساس داشته ها برنامه ریزی کنیم البته قطعا در کوتاه مدت هزینه ها کاهش نمی یابد و برای این کار برنامه ریزی های بلندمدت مورد نیاز است.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان درباره عملکرد نمکی در وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی و با وضعیت اعتباری و بودجه ریزی که داریم، نکی می تواند با استفاده از داشته ها و دانش قبلی خود در حوزه برنامه ریزی، با شرایط فعلی مملکت نیز موفقیت هایی کسب کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 276616
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار