خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/18 - 21:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حمزه شلمزاری در نشست نهایی نظارت میدانی رئیس مجلس در استان چهارمحال و بختیاری:

محدودیت در ارتباطات جاده‌ای معضل اساسی استان چهار محال و بختیاری است

نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس آب و  محدودیت در ارتباطات جاده‌ای را دو معضل اساسی چهارمحال و بختیاری دانست و گفت:  رسیدگی به وضعیت آبی استان و بهبود وضعیت ارتباطی باعث رفع بسیاری از مشکلات مردم  چهارمحال و بختیاری می‌شود.

 به گزارش  خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، قدرت الله حمزه شلمزاری بعداز ظهر پنج شنبه، 18 دی ماه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی‌ رئیس مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، آب و  محدودیت در ارتباطات جاده‌ای را دو معضل اساسی چهارمحال و بختیاری دانست و گفت:  رسیدگی به وضعیت آبی استان و بهبود وضعیت ارتباطی باعث رفع بسیاری از مشکلات مردم  چهارمحال و بختیاری می شود.



نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس افزود: استان چهارمحال و بختیاری با مشکل راه مواجه بوده و در بن بست قرار گرفته است، عدم وجود صنعت و اشتغال ناشی از همین محدودیت تردد است.  استان چهارمحال و بختیاری در اتخاذ برخی از تصمیم‌گیری‌ها مستقل نیست و از بیرون هدایت می‌شود؛ به عنوان مثال تخصیص آب از بیرون استان مدیریت می‌شود.



وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: تونل دشتک و‌ سد غدیر ۲ پروژه نیمه‌تمام شهرستان فارسان هستند که باید برای تکمیل آن اعتبار ویژه در نظر گرفته شود. همچنین بحث دوبانده کردن اتوبان فارسان و کوهرنگ برای حوزه گردشگری استان از اهمیت زیادی برخوردار است. از طرفی بهبود وضعیت جاده اتوبان شهرکرد و خوزستان که به قتلگاه تبدیل شده، ضروری است، در شهرستان اردل نیز تونل نیمه تمامی وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: تنها دو شهرک آب معنی در کشور وجود داشته که یکی از آنها در شهرستان کوهرنگ قرار دارد، لذا این شهرک آب معدنی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و برای توسعه آن تلاش شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 311617
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار