خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/06 - 16:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
احمدی لاشکی:

مجلس تکلیف صاحبان املاک اطراف دانشگاه های تهران را مشخص کند

نایب رییس کمیسون آموزش مجلس با انتقاد از مجلس با واگذاری هزار میلیاردی املاک وزارت راه و شهرسازی به دانشگاه‌های تهران گفت: مجلس تکلیف صاحبان املاک اطراف دانشگاه های تهران را مشخص کند.

قاسم احمدی لاشکی  درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  خانه ملت در خصوص مخالفت مجلس با واگذاری هزار میلیاردی املاک وزارت راه و شهرسازی به دانشگاه‌های تهران گفت: وزارت راه و شهرسازی باید به اندازه هزار میلیارد املاک را با دانشگاه های تهران، صنعتی شریف و امیر کبیر تهاتر کند که در کمیسیون تلفیق بودجه تنها با دانشگاه تهران موافقت صورت گرفت.











قاسم احمدی لاشکی


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به زمین هایی که در اطراف دانشگاه تهران قرار دارد و افرادی که مالکیت این زمین ها را در اختیار دارند، با تصویب این بند از لایحه بودجه سال آینده، امکان حل مشکل آنها وجود داشت که متاسفانه مجلس با آن مخالفت کرد.



وی فزود:  تصویب این بند از لایحه بودجه سال 98 جزو الزامات بود، اما متاسفانه همکاران در مجلس نتوانستند مجلس را درخصوص این موضوع واهمیت آن قانع کنند؛ چراکه برنامه ای که دانشگاه تهران درجهت  توسعه این دانشگاه صورت داده است، باعث بلاتکلیفی مردم وصاحبان املاک اطراف  دانشگاه تهران شده است که رد شدن این موضوع در مجلس کمکی به حل مشکل آنها نمی کند.



نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: علی رغم مخالفت مجلس با واگذاری هزار میلیاردی املاک وزارت راه وشهرسازی به دانشگاه‌های تهران، باید در این خصوص طرحی برای تصویب به صحن آورده شود و با بحث و گفتگو و با توجیه نمایندگان، بتوان مشکل صاحبان املاک اطراف دانشگاه های تهران را به نحو احسن مرتفع کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 274924
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار