خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/13 - 12:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون امید مجلس:

مجلس آماده دریافت نظرات احزاب برای رویارویی با شرایط پساکرونا است

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است نظرات و گزارش‌هایی که احزاب از آسیب‌های بعد از کرونا ارائه می‌کنند باید بر اساس واقعیات کشور باشد تا نهادها از آن بهره‌برداری کنند.

جلال میرزایی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر اینکه از هم اکنون باید به فکر چالش‌های دوران پساکرونا در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بود، گفت: قطعا بعد از شرایط کرونا دچار مشکلات بسیاری به خصوص در حوزه معیشتی خواهیم شد که نیاز است از هم اکنون برای آن تدبیر شود.



نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقش احزاب در همفکری با نهادهای مسئول گفت: احزاب باید به دور از سطحی نگری و با در نظر گرفتن واقعیات کشور، با قوای سه گانه، سازمان برنامه و بودجه و مراکز پژوهشی همفکری کنند.



بیشتر بخوانید:





وی در ادامه تصریح کرد: احزاب می توانند با دعوت از سرمایه داران، کارفرمایان و مدیران عامل کارخانجات از شدت واقعی آسیب ها مطلع شده و منابع جامعی درباره مشکلات پیش رو جمع آوری کنند.



میرزایی ادامه داد: از سوی دیگر احزاب می توانند با ارتباطی که با دولت و مجلس برقرار می کنند، نتیجه گزارش های خود را به صورت حضوری، مکتوب و یا انتشار رسانه ای اعلام کنند تا توجه افکار عمومی و مسئولان به این گزارش ها جلب شود.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مجلس این آمادگی را دارد تا شنونده نظرات و پیشنهادات احزاب باشد، خاطرنشان کرد: احزاب به عنوان یک ظرفیت انسانی در کشور باید به گونه ای از ظرفیت خود استفاده کنند که نهادها به نتایج کار آنها اعتماد کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 297274
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار