خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/24 - 11:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ابوترابی:

لزوم بکارگیری ظرفیت خیرین جهت تامین گوشی های هوشمند برای خانواده های محروم از آموزش مدارس

نماینده مردمنجف آباد در مجلس با اشاره به میزان محرومیت 40 درصد از خانوارهای نجف آباد از داشتن گوشی های هوشمند برای استفاده از برنامه های آموزشی نرم افزار شاد بر لزوم بکارگیری از ظرفیت خیرین جهت تامین گوشی های هوشمند برای خانواده های محروم تاکید کرد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات زیرساختی مخابرات در برخی از نقاط شهرستان نجف آباد گفت: زیرساخت های مخابراتی در نجف آباد مشکل خاصی ندارد اما متاسفانه برخی از روستاهای بخش مهر دشت نجف آباد از لحاظ زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی ضعیف بوده که در دستور کار قرار دارد که بتوان زیرساخت های این مناطق را ارتقا بخشید.



نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نزدیک به 40 درصد خانوارها در حوزه نجف آباد، گوشی همراه و تبلت مناسب برای متصل شدن به سیستم شاد را نداشته و به طور قطع دانش آموزان دچار ضعف آموزشی خواهند شد، که باید حل این مشکل در اولویت مسئولان اجرایی نجف آباد قرار گیرد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: برای حل مشکل خانواده هایی که در تامین گوشی های همراه و تبلت مناسب دچار مضیقه بوده و توانایی لازم برای خرید آن را ندارند، می توان از خیرین و افراد خیرخواه در این زمینه استمداد طلبید تا بتوان این مشکل را به نحو مطلوب حل کرد.



عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس یادآور شد: لازم بود وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان مناطق محروم که در خصوص استفاده از برنامه شاد محدودیت دارند، فکری می کرد؛ بنابراین توصیه می شود که در سریع ترین زمان ممکن این مشکل رفع شده تا آموزش دانش آموزان به نحو مطلوب صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 304523
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار