خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/13 - 10:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کاظمی:

قوای سه گانه در مسیر حل مشکلات معیشتی کشور همگام باشند

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: مجلس باید اولویت‌های کشور را بشناسد و دولت را به سمت حل مسائل اصلی جامعه سوق دهد تا مشکلات معیشت مردم و اقتصاد در کشور هر چه سریعتر حل شود.

سید حمید رضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور و مشکلات جدی اقتصادی و معیشتی مردم که شرایط را برای مردم خیلی سخت کرده، باید برای این دو حوزه برنامه جدی داشت، زیرا مقام معظم رهبری نیز بر توجه مجلس به حل مشکلات معیشتی تاکید داشتند.



نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر انسجام بین قوا تاکید کرده‌اند، بیان کرد: هر کدام از قوا ظرفیت‌هایی دارند و باید این قوا به کمک یکدیگر بیایند تا مشکلات کشور را برطرف کنند.



وی افزود: مجلس باید اولویت‌های کشور را بشناسد و دولت را به سمت حل مسائل اصلی جامعه سوق دهد تا مشکلات معیشت مردم و اقتصاد در کشور هر چه سریعتر حل شود.



کاظمی ادامه داد: مجلس نیز باید در این مسیر دولت را مورد حمایت قرار دهد و مقام معظم رهبری نیز در پیامی که به مناسبت افتتاحیه مجلس یازدهم صادر کردند، بر این موضوعات تاکید کردند.



نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قوای کشور در کنار یکدیگر باشند و در مسیر حل مشکلات کشور هم پوشانی داشته باشند، طی این مسیر می‌تواند به حل مسائل اقتصادی و معیشت مردم کمک کند و حداقل نتیجه آن این است که مشکلات کمتر می‌شود.



وی افزود: مشکلات مردم در کشور بسیار زیاد است و اگر مجلس به دنبال حواشی برود و مسائلی که اولویت ندارد را پیگیری کند، قطعا از مشکلات اصلی کشور یعنی معیشت مردم و اقتصاد عقب می‌افتند و مشکلات بیشتر می‌شود.



کاظمی اظهار داشت: قشر متوسط به پایین جامعه در فشار است و مجلس یازدهم که از نیروهای انقلاب تشکیل شده و انتظارات مردم از آن ها بسیار زیاد است، باید مشکلات معیشتی و اقصتادی را حل کند.



این نماینده مردم در ادوار دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر جهش تولید را در کشور عملی کنیم، درآمد و اقتصاد کشور بهبود می‌یابد و منابع کشور به نفع مردم هزینه خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 298782
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار