خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/31 - 13:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
با صدور پیامی مطرح شد

قدردانی جمالی‌نوبندگانی از دبیرکل اتحادیه بین المجالس برای همکاری و تسهیل روابط مجامع پارلمانی

دبیرکل گروه اتحادیه بین المجالس مجلس با صدور در پیامی از مارتین چانگانگ دبیرکل اتحادیه بین المجالس برای همکاری و تسریع و تسهیل در روابط مجامع پارلمانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، محمدجواد جمالی نوبندگانی دبیرکل گروه اتحادیه بین المجالس مجلس شورای اسلامی ایران طی پیامی از همکاری مارتین چانگانگ دبیر کل اتحادیه بین المجالس و تسریع و تسهیل در روابط مجامع پارلمانی تقدیر و تشکر کرد.



متن پیام به شرح زیر است؛



جناب آقای مارتین چانگانگ



دبیرکل محترم اتحادیه بین المجالس



عالیجناب؛



با تقدیم صمیمانه‌ترین درودها، مایلم در پایان فعالیت نمایندگی پارلمان در مجلس شورای اسلامی ایران و دبیر کل گروه اتحادیه بین المجالس مجلس شورای اسلامی ایران، از همکاری و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی و همکاران ساعی‌تان در دبیرخانه اتحادیه بین‌المجالس، کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم.



اطمینان دارم دبیرخانه اتحادیه بین المجالس، نه تنها نقش بسیار مهمی در تسریع، تسهیل و حفظ روابط بین اتحادیه و پارلمان‌های ملی، پارلمان‌های ملی با یکدیگر و گسترش هرچه بیشتر روابط مجامع پارلمانی در سطح مختلف دارد بلکه بستر مناسب و پویایی برای اطمینان بخشی و ظرفیت سازی برای اتحادیه بین المجالس است.



رجای واثق دارم در سایه تلاشهای حضرتعالی و همکاران حرفه‌ای شما در دبیرخانه، دستیابی به اهداف مهم و عالی اتحادیه بین المجالس در جهت گسترش و تقویت هرچه بیشتر دیپلماسی پارلمانی محقق خواهد شد.



با اغتنام از فرصت؛ از خداوند متعال، سلامت وموفقیت حضرتعالی را مسئلت دارم.



محمدجواد جمالی نوبندگانی



دبیرکل اتحادیه بین‌المجالس



پایان پیام

  • کد خبر : 298106
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار