خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/03/20 - 15:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
پورحسین:

قانون صدور گواهینامه بدون نیاز به کارت پایان خدمت مقدم بر قوانین موخر/ ناجا به اجرای قانون تمکین کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اجرای قانون صدور گواهینامه بدون نیاز به کارت پایان خدمت، گفت: مجلس از بعد نظارتی ناجا را مجاب به اجرای این قانون خواهد کرد.

شکور پورحسین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص اظهارات رئیس پلیس راهور ناجا مبنی بر عدم تعیین تکلیف داشتن یا نداشتن کارت پایان خدمت برای اخذ گواهینامه از سوی مجلس، گفت: قانون اخذ گواهینامه بدون نیاز به کارت پایان خدمت در مجلس نهم تعیین تکلیف شد بنابراین این قانون مقدم بر قوانین موخر است.



نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متولیان اجرای قانون اخذ گواهینامه بدون نیاز به کارت پایان خدمت باید نسبت به اجرای این قانون اهتمام جدی داشته باشند، زیرا مجلس به عنوان مرجع قانونگذاری این مصوبه را برای رفع مشکلات مردم در دستور کار خود قرار داده است.



وی افزود: عدم اجرای قانون صدور گواهینامه بدون نیاز به ارائه کارت پایان خدمت از سوی ناجا علاوه بر اینکه شان مجلس را زیر سوال می‌برد، موانعی را بر سر راه جوانان و مردم قرار می‌دهد، بنابراین مجلس از بعد نظارتی ناجا را مجاب به اجرای این قانون خواهد کرد.



پورحسین یادآور شد: در صورتی که ناجا نسبت به اجرای قانون تمکین نکند، کمیسیون اجتماعی مجلس یا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون‌های مرتبط از مسئولان دعوت کرده تا توضیحات خود را ارائه و مشکلات و ابهامات برطرف شود.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولان ناجا و سایر متولیان امر باید بدانند که مجلس پتانسیل و ظرفیت قوی برای مجاب کردن این افراد و تمکین ناجا به اجرای قانونی که خود به تصویب رسانده‌ است را دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 200670
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار