خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/23 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سالک با اشاره به ممنوعیت فعالیت‌های حزب‌الله لبنان در آلمان و انگلیس:

فشار بر حزب الله برای محدودکردن ایران

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد:ممنوعیت فعالیت‌های حزب‌الله لبنان در آلمان و انگلیس نشان می دهد رویکرد تقابلی غرب با ایران در بین اروپا و آمریکا قابل تفکیک نیست.

احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به اعلام ممنوعیت فعالیت حزب الله لبنان در آلمان و انگلیس در ماه های آتی گفت:بر اساس رویه اتحادیه اروپا، کشورهای عضو این اتحادیه پیش از این بین شاخه نظامی حزب‌الله و بخش سیاسی آن تمایز قائل میشدند. چنین گام‌هایی که از سوی کشورهای اروپایی برداشته میشود خط و نشان کشیدن برای تهران و فشار برای محدود کردن نقش ایران در منطقه است.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: کشورهای غربی هر چقدر هم که در مورد ایران اختلاف نظر داشته ‌باشند، در مورد تحدید توان ایران در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه کاملا اتفاق نظر دارند و تصور این که رویکرد اروپا در این مسائل در قبال ایران با رویه آمریکا متفاوت است ، ساده لوحی است.











احمد سالک




سالک با بیان این که ایران قدرت و نفوذ خود را در منطقه از دست نمی دهد، افزود: ایران در شرایط فعلی در منطقه پیرامون خود توان زیادی دارد و میتواند نقش موثریدر تحولات منطقه داشته ‌باشد و من تصور می کنم علی رغم تمامی این سیاست ها و رفتارها،  ایران به اثرگذاری خود در مسائل منطقه ادامه خواهد داد .



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خاطرنشان کرد: ایران  به سمت استقلال کامل سیاسی و نظامی خیز برداشته است و این مساله برای غرب سنگین است.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت ؛ آلمان و انگلستان ، اعلام کرده‌اند که فعالیت‌های حزب‌الله لبنان را در خاک خود ممنوع می‌کنند. پیش از این بر اساس رویه اتحادیه اروپا، این کشورها میان شاخه نظامی حزب‌الله و بخش سیاسی آن تمایز قائل می شدند. /



پایان پیام

  • کد خبر : 297776
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار