خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/20 - 09:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
موسوی:

فراهم نبودن زیرساخت‌ها بهانه عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها نشود

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس معتقد است برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها نمی‌توان صورت مساله را پاک کرد و صرفا به این بهانه پناه برد که زیرساخت‌ها فراهم نیست.

سید فرید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به مهلت فیفا به ایران برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: این امر حل شدنی است و دستگاه‌های اجرایی باید زمینه آن و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند زیرا تعلل و غفلت بیشتر جایز نیست.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: فارغ از فشار و هزینه‌های بین‌المللی نسبت به این موضوع، حضور زنان در ورزشگاه‌ها مسئله‌ای داخلی است که باید حل شود و اگر بحث زیرساخت‌ها و امکانات ورزشگاه‌ها مدنظر است، باید هرچه سریعتر فراهم شود.



رییس فراکسیون جوانان مجلس همچنین گفت: نمی‌توان صورت مساله را پاک کرد و صرفا به این بهانه پناه برد که زیرساخت‌ها فراهم نیست.



این گره را با دست میتوان باز کرد



موسوی با بیان اینکه گره‌ای را که با دست میتوان باز کرد نباید با دندان باز کرد، ادامه داد: البته این‌طور نبوده که خانم‌ها اصلا به ورزشگاه‌های ایرانی ورود نداشته باشند اما زیبنده نیست در بازی‌ با کشورهای دیگر برخی زنان خارجی را ببینیم که برای تشویق تیم کشور خودشان در ورزشگاه‌های ما اجازه حضور پیدا می‌کنند اما چند قدم آن طرف‌تر زنان کشور خودمان با پرچم ملی به دست ممنوع الورود هستند و پشت در مانده‌اند.



سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه با حضور زنان در ورزشگاه‌ها اتفاق خاصی نیفتاده است، افزود: مقلا حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات جام جهانی یا حضور در بازی پرسپولیس و کاشیمای ژاپنی گزارشی مبنی بر اینکه حضور خانم‌ها در ورزشگاه غیر قابل کنترل بوده، دریافت نشده و مورد خاصی مشاهده نشد که بازدارنده باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 286348
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار