خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/28 - 12:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

عربستان به رابطه با جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد

نماینده مردم اصفهان معتقد است، ما محتاج به برقراری ارتباط با عربستان نیستیم، اما بدون شک حکومت عربستان به رابطه با جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.

احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به عدم بهبود روابط میان ایران و عربستان اشاره کرد و گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، عربستان را در آینده‌ای نه چندان دور تسلیم خواهد کرد.



 وی در ادامه افزود: همگان نظاره‌گر روابط کشورهای حاشیه خلیج فارس با جمهوری اسلامی در سطوح مختلف از قبیل حوزه گردشگری مذهبی و سلامت هستند که این هم از امنیت بالا و نگاه دوستانه کشورمان به کشورهای منطقه است.



 نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه ما محتاج به برقراری ارتباط با عربستان نیستیم، اظهار کرد: بدون شک حکومت عربستان به رابطه با جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد و علت آن هم گسترش بیداری ملت‌ها در کشورهای منطقه بوده و البته این بیداری هم در عربستان روبه رشد است؛ بنابراین مسئولان عربستان باید پاسخ بیداری مردم خود را بدهند و لازمه این بیداری هم تنظیم روابط با ایران خواهد بود.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به چراغ سبز ایران برای بهبود روابط با عربستان اشاره کرد و گفت: وقتی که ایران چراغ سبز برای برقراری ارتباط با عربستان نشان می‌دهد، بیانگر اصل ارتباط با امتهای مختلف به ویژه مسلمانان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 295447
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار