خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/19 - 17:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ابراهیمی در تذکر شفاهی:

طرح نظام ارجاع تنها به نفع پزشکان است

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: طرح نظام ارجاع تنها به نفع پزشکان جامعه است و بهورزان و پرستاران با سختی کار روبه رو هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا ابراهیمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 19 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: تذکر اول من به رئیس جمهور است؛ مردم امروز در زمینه معیشت سخت گرفتار هستند و فقر در بین مردم و فساد در برخی از سطوح مدیریتی کشور وجود دارد. مردم را از این وضعیت نجات دهید.



نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت نهاده های کشاورزی سرسام آور شده است، ادامه داد: قیمت هر لیتر سم به 150 تا 200 هزار تومان و هر کیسه کود شیمیایی به 200 الی 250 هزار تومان رسیده است، هزینه برق چاه های کشاورزی و قیمت سوخت افزایش پیدا کرده اما قیمت محصولات از همیشه پایین تر آمده، اینگونه قصد داشتید سفره کشاورزان رنگارنگ شود.



وی با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فکری به حال نیروهای شرکتی، پرستاران و بهورزان کشور کند، عنوان کرد: طرح نظام ارجاع تنها به نفع پزشکان جامعه است، بهورزان و پرستاران با سختی کار روبه رو هستند و پرستاران استان گلستان یک سال است که حقوق دریافت نکرده اند.



ابراهیمی در پایان گفت: درخواست ارائه طرح تعیین تکلیف معلمان سما و غیرانتفاعی را داریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 290891
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار