خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 08:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ویس کرمی تشریح کرد:

ضرورت پیگیری برای اجرای پروژه احداث پل شهید سلیمانی بین چگنی و بخش ویسیان

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس، ضمن برشمردن تعدادی از پروژه‌های مهم نیمه تمام مانده این منطقه که بر ضرورت پیگیری برای تکمیل آنها تاکید کرد از احداث پل شهید سلیمانی بین چگنی و بخش ویسیان به عنوان یکی از این پروژه‌ها یاد کرد.

مهرداد ویس کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه انتخابیه خود که باید تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری شوند، گفت: احداث پل شهید سلیمانی بین دوره (مرکز شهرستان چگنی) و بخش ویسیان از دیگر موضوعات مهمی است که باید به طور جدی پیگیری شود تا اعتبارات لازم از طریق استان به این پروژه تزریق شود.

نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کارخانه صدر فولاد بعد از ورشکستگی مالک قبلی، به مالک جدید واگذار شد و اقدامات لازم برای راه‌اندازی مجدد آن نیز انجام شد و حتی بیش از 5هزار تن هم تولید داشت اما به دلیل مشکلات حقوقی که دارد نیاز است شرکت جدیدی تاسیس شود اما متاسفانه تاکنون در این زمینه از سوی مدیران استان همراهی جدی صورت نگرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تکمیل سد بختیاری برغم اقدامات و پیگیری‌هایی که انجام دادیم حتما نیاز به پیگیری جدی دولت دارد، از سوی دیگر اتصال بیرانشهر به آزادراه اراک-خرم آباد باید به نتیجه برسد. همچنین مطالعات اولیه سد داربلوط بخش بیرانوند انجام شده و نیاز به پیگیری اضافه شدن دومیلیون آب شرب و پیگیری ساخت سد دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کارخانه صدر فولاد بعد از ورشکستگی مالک قبلی، به مالک جدید واگذار شد و اقدامات لازم برای راه‌اندازی مجدد آن نیز انجام شد و حتی بیش از 5هزار تن هم تولید داشت اما به دلیل مشکلات حقوقی که دارد نیاز است شرکت جدیدی تاسیس شود اما متاسفانه تاکنون در این زمینه از سوی مدیران استان همراهی جدی صورت نگرفت./

پایان پیام

  • کد خبر : 378623
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار