خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/12 - 11:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در بازدید از مجموعه صا شیراز؛

صا شیراز آبروی استان فارس در صنایع دفاعی کشور است/ حمایت از پیشرفت صنایع دفاعی کشور لازم و ضروری است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل صاشیراز از این مجموعه دفاعی استان فارس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم عزیزی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بازدید از مجموعه صا شیراز که با حضور عابدی مدیرعامل صاشیراز و جمعی از مدیران مجموعه برگزار شد، گفت: نگاه آینده نگرانه صا شیراز در شناخت تهدیدات و تولید محصولات متناسب، قابل تقدیر است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی صا شیراز را آبروی استان فارس در صنایع دفاعی کشور دانست و افزود: صنایع دفاعی ما و نیروهای آن دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که همین ویژگی ها موجب شده تا شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در  این مجموعه باشیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مدیریت جهادی، باورهای عمیق دینی، بهره مندی از سلسله مراتبی که متصل به ولایت فقیه است و... از ویژگی های ممتاز کارکنان صنایع دفاعی ما می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علی رغم تنگناهای بودجه ای، پیشرفت صنایع دفاعی ما همچنان ادامه داشته که این روند باید حمایت و تقویت شود.

پیش از سخنان عزیزی، عابدی مدیرعامل صاشیراز گزارشی از اقدامات انجام شده در این مجموعه را به سمع و نظر حاضران رساند و در پایان رییس کمیسیون امنیت ملی از بخش های مختلف مجموعه صا شیراز بازدید نمود./

پایان پیام

  • کد خبر : 382967
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار