خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/09/25 - 13:14
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
سرویس : سیاسی
نمایندگان مجلس مطرح کردند؛

شوی سیاسی پهلوی‌ها علیه ایران برای بقاء در آمریکا/براندازی انقلاب اسلامی سیاست سوخته است

نمایندگان مردم در قوه مقننه اظهارات سخیفانه فرزند شاه مخلوع ایران علیه کشورمان را در واقع شوی سیاسی پهلوی ها علیه ایران برای بقاء در آمریکا بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، حافظه تاریخی مردم ایران همواره به یاد دارد که در دوران پهلوی، خاندان سلطنتی اموال ایران را به غارت بردند و طی مدت زمانی که بر مردم ظلم کردند میزان زیادی از دارایی های آنها را تباه کردند.



این روزها هم رضا ربع پهلوی یا همان فرزند شاه مخلوع ایران هوس تکرار رفتار پدرش را کرده و در اظهاراتی ضد ایرانی، خواستار تشدید تحریم‌ها علیه مردم کشورمان و مصادره اموال به نفع خودش شده است!.



23 دی ماه 57 هنوز از اذهان مردم کشورمان پاک نشده است؛ همان روزی که شاه پهلوی دریافت که باید از این سرزمین فرار کند و بر این اساس دستور پر کردن و بستن 384 چمدان‌ و صندوق‌ ممهور به برچسب‌های اختصاصی دربار را داد.



چمدان هایی که ارزش دارایی ها و اموالی که در آنها جاسازی شد هنوز مشخص نیست چرا که در یک فقره فقط تاج شاهنشاهی با 3380 قطعه الماس و 50 قطعه زمرد، 368 حبه مروارید و با وزن 2 کیلو و 80 گرم و از نظر قیمت غیرقابل تخمین و تاج ملکه با 1646 قطعه الماس و تعداد قابل توجهی از جواهرات دیگر و طلا به ارزش ده‌ها میلیون دلار به عنوان بخش اندکی از جواهرات ربوده شده سلطنتی هستند.



حال رضا ربع پهلوی که چندی پیش از شاهزادگان سعودی درخواست کمک مالی برای براندازی ایران کرده بود، صحبت از بلوکه کردن اموال ایران در خارج را مطرح می کند و به خودش ژست سردمداری اپوزیسیون خارج نشین را گرفته است.



براندازی انقلاب ایران سیاست سوخته پهلوی است



در این راستا حشمت الله فلاحت پیشه  در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به اینکه اظهارات فرزند شاه مخلوع ایران علیه کشورمان، گفت: امروزه به رغم اینکه موضوع براندازی نظام جمهوری اسلامی از سوی برخی مسئولان کشورهای خارجی مطرح می شود اما در عمل و واقعیت این مهم از دستورکارشان خارج شده است لذا فرزند پهلوی باید در رفتارش تامل کند.











حشمت الله فلاحت پیشه


نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین گروه های مختلف اپوزیسیون امروزه توانایی های مالی و حمایت های اطلاعاتیشان از سوی دستگاه های غربی را از دست داده اند  و دیگر نمی توانند نقش آفرینی خاصی داشته باشند لذا خط مشی فرزند شاه مخلوع ایران برای جلب نظر رژیم صهیونیستی و غیره در راستای دریافت کمک مالی است.



خط مشی فرزند شاه مخلوع ایران علیه مردم خلاف حقوق بشر است



وی اعتقاد دارد در دنیای کنونی حقوق بشر به عنوان یک اصل از سوی همه انسانها پذیرفته شده است اما به وضوح می توان گفت که خاندان پهلوی هنوز هم دیدگاه ضدبشری دارند و با طرح موضوع تحریم علیه ملت ایران درصدد ضربه زدن به جامعه هستند.



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد که امروزه ایران مورد هجمه یکجانبه آمریکایی ها قرار دارد و حتی سازمان ملل قطعنامه ای علیه ایران صادر نکرده است از این رو رضا پهلوی باید امور شخصی اش برسد تا اینکه بخواهد موضوعاتی را مطرح کند که در حد آنها نیست.



رضا پهلوی که این روزها بیش از هر زمان دیگری خود را تنها می بیند تلاش می کند با مطرح کردن خودش در رسانه ها همچنان نامش را بر سر زبان ها زنده نگه دارد؛ مصاحبه وی با شبکه اسرائیل بیانگر رویکرد خصمانه علیه ملت ایران است چراکه وی به صورت آشکار از رژیم غاصب صهیونیستی درخواست کرد به اپوزیسیون کمک کنند تا از این طریق دخالت های آشکاری در ایران انجام دهند.



چپاولگران پهلوی نمی توانند برای مردم ایران دلسوزی کنند



در ادامه محمدجواد جمالی نوبندگانی  در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت   اظهار کرد که خاندان پهلوی بر اساس سخنان مقامات کشورهای اروپایی در زمره قاچاقچیان بزرگ قرار داشتند لذا خانواده ای که نابودی مردم برایش اهمیتی نداشته و صرفا به دنبال پول بوده است نمی تواند دلسوز جامعه باشد.











محمد جواد جمالی نوبندگانی


نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی طی مدت چهل سال گذشته نشان داد که ایران چقدر ظرفیت دارد از این رو امروزه در عرصه های علمی، فرهنگی، نظامی، هنری، ورزشی و غیره شاهد دستاوردهایی هستیم که در دوران پهلوی خواب آنها هم دیده نمیشد، گفت: خاندانی که همه دغدغه هایش سرمایه گذاری در کشورهای خارجی بود و پس از فرار محمدرضا شاه همه پول های غارت شده در خارج را چپاول کرد دیگر نباید صحبت از داشتن دغدغه برای مردم را به زبان بیاورد.



وی افزود: در گذشته پهلوی به وضوح می توان خیانت، دشمنی، غارت اموال، دزدی و ظلم علیه ملت ایران را مشاهده کرد زیرا زمانی که تحت حمایت کشورهای غربی بودند نتوانستند قدمی برای ایران بردارند و صرفا به تاراج ظرفیت های کشور پرداختند.



رضا ربع پهلوی باید از اپوزیسیون های دیگر کشورها درس معرفت بگیرد



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد رضا ربع پهلوی باید از اپوزیسیون های دیگر کشورها درس معرفت بگیرد زیرا آنها هیچگاه تحریم تهدید علیه ملتشان خواستار نیستند اما وی صراحتا درخواست تحریم مردم و استفاده از بیت المال را دارد.



در این بین باید یادآور شد که امروزه کشورمان تحت شدیدترین تحریم های یکجانبه آمریکایی ها قرار دارد و این در حالیست که هیچ کشوری حاضر به همراهی با کاخ سفید نیست اما خاندان پهلوی مانند گذشته سرسپردگی خودشان را نشان دادند و فرزند شاه مخلوع ایران با اظهارات اخیرش بیان کرد که می تواند ابزار و دستاویز خوبی برای ترامپ و سیاستمداران ایالات متحده باشد.



شوی سیاسی پهلوی ها علیه ایران برای بقاء در آمریکا



همچنین جوادکریمی قدوسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به خاندان پهلوی باید به ملت ایران پاسخ دهد که اموال غارت کرده مردم در اوایل انقلاب را صرف چه کاری کرده است، گفت: قطعا خاندان پهلوی دست نشانده آمریکایی ها بوده و بر این اساس امروزه نیز بقایای این خانواده تلاش می کند راه بن بست گذشته را ادامه دهند.











کریمی قدوسی


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان سیا و اتاق های فکر کاخ سفید برای اپوزیسیون ها و همچنین خاندان پهلوی برنامه ریزی کرده تا علیه ملت ایران نقشه هایی را اجرایی کنند، تصریح کرد: در واقع مزدورانی مانند فرزند شاه مخلوع ایران به خوبی می دانند که دیگر جایگاهی در بین مسئولان آمریکایی ندارند از این رو تلاش می کنند با اجرای شوی سیاسی خودشان را زنده نگه دارند.



دریوزگی اپوزیسیون خارج نشین با سردمداری فرزند شاه مخلوع ایران



وی ادامه داد: همچنین جای تامل دارد که اپوزیسیون خارج نشین کارش به کجا رسیده که فردی مانند رضا ربع پهلوی تلاش می کند سردمداری آنها را بدست بگیرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی رهبر انقلاب، مردم کشورمان مجددا سیلی محکمی بر دهان دشمانشان خصوصا خاندان پهلوی خواهند زد تا افراد این خانواده جرات بیان اظهارات ضدایرانی را نداشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 269100
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار