خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/01 - 13:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
امیرحسنخانی:

شعار «القدس لنا» به‌جای راهپیمایی روز قدس در فضای مجازی سر داده شده است

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس معتقد است عدم برگزاری راهپیمای روز قدس باعث فراموشی فلسطینیان نخواهد شد و شعارهای روز راهپیمایی در فضای مجازی سر داده شده است.

محمدرضا امیرحسنخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به بهانه هایی فلسطین را اشغال کردند، گفت: آنها به بهانه هلوکاست، یهودیان صهیونیست را در منطقه فلسطین ساکن کردند و به بهانه ظلم، ظلم دیگری را علیه مسلمانان رقم زدند.



نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: اکنون تنها راهی که به صلح فلسطین می انجامد و قانونی است، همه پرسی از تمام فلسطینیانی است که این سرزمین متعلق به آنها بوده و باید خودشان برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند و هیچ دخالت خارجی در آن روا نیست.



وی در ادامه با بیان اینکه ترامپ تصور می کرد دنیا معامله قرن را می پذیرد و کشورهای عربی نیز از آن پشتیبانی خواهند کرد، اظهار داشت: این در حالی است که موضوع آنطور که می خواستند طبق نقشه پیش نرفت و کشورهای عربی و اهالی فلسطین استقبالی از این طرح نکردند و آن را صلح آمیز ندانستند چرا که تمام امتیازات به رژیم صهیونیستی داده می شد.



امیرحسنخانی ادامه داد: در این شرایط هرچه زیاده خواهی آمریکایی ها و صهیونیست ها بیشتر شده و حقوق فلسطینیان نادیده گرفته شود، بیشتر به ورطه سقوط خواهند رفت و این شیوه به اصطلاح صلح آمیز که تمام امتیازات را برای صهیونیست ها قرار می دهد هیچگاه دوامی برای آنها نخواهد گذاشت.



نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل ویروس کرونا، آزادیخواهان دنیا را ساکت نگاه نمی دارد، خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم فضای مجازی پایگاهی برای اظهار نظر امت های حق طلب شده و در نهایت نیز مشیت الهی این خواهد بود که حق مظلوم گرفته شده و اسرائیل هرچه زودتر به روزهای پایانی خود نزدیک شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 298125
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار