خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/02 - 12:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نیازآذری در تذکر شفاهی:

سوخت ادوات کشاورزی را به بهانه قاچاق سوخت نمی دهند

نماینده مردم بابل در مجلس از عدم تحویل سوخت موردنیاز ادوات کشاورزی شالیکاران بابلی به بهانه قاچاق سوخت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین نیاز آذری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 2 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با تبریک هفته قوه قضائیه، سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی و روز اصناف و بازار، گفت: از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه سپاه در سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی تقدیر و تشکر می کنم.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی بی حد و حساب به ویژه ارزاق عمومی مشکل معیشت مردم را مضاعف کرده است از دولت انتظار می رود مثل مردم که در برابر تحریم ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن مقاومت کرده اند، دولت در عمل با گرانی مبارزه کند.



وی ادامه داد: سوخت موردنیاز ادوات کشاورزی شالیکاران شهرستان بابل به بهانه قاچاق سوخت از سوی ستاد مربوطه به تولیدکنندگان برنج تحویل نمی شود لذا رئیس جمهور تا دیر نشده به داد کشاورزان رسیدگی کند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس همچنین گفت: گرانی و کمبود نهاده های کشاورزی این روزها قصه پرغصه برای دامداران، شالیکاران و باغداران به ویژه صنعت طیور شده، از وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت می خواهم این حداقل انتظار تولیدکنندگان را برآورده کنند و با نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران تولیدی و خصوصی که با ارز دولتی مبادرت به واردات کرده اند، داشته باشند.



نیازآذری افزود: علیرغم همه پیگیری های چند ساله مردم بخش بابل کنار و به ویژه مردم ساکن در اطراف محل دفن زباله شهرستان نگرانی شدیدی نسبت به نشت شیرآبه و عدم رعایت مسائل زیست محیطی و استفاده از تکنولوژی مدرن دارند که از وزرای کشور، صنعت و سازمان محیط زیست درخواست رسیدگی داریم./



پایان پیام  

  • کد خبر : 283103
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار