خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 09:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در دیدار با رییس جمهور:

سهم خوزستان از نفت فقط آلایندگی،گرانی مسکن،شکاف طبقاتی است

مصطفی مطورزاده گفت: در دیدار با رییس جمهور برلزوم تلاش دولت چهاردهم برای رفع محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها در استان خوزستان تاکید جدی شد.

 به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،مصطفی مطورزاده رییس مجمع نمایندگان خوزستان در تشریح جلسه این مجمع با مسعود پزشکیان رییس جمهور گفت: در این دیدار بر لزوم تلاش دولت چهاردهم برای رفع محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها در استان خوزستان تاکید جدی شد.

وی افزود: در این دیدار به رییس جمهور اعلام کردیم سهم خوزستان از نفت فقط آلایندگی، گرانی مسکن و شکاف طبقاتی است و این صنعت در توسعه و آبادانی این استان زرخیز کوچکترین سهمی تاکنون نداشته است!.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس، ضعف مدیریت‌ها و بی‌توجهی به نیروهای کارآمد بومی از دیگر موارد مطرح شده عنوان و خاطرنشان کرد: به رییس جمهور به صراحت گفتیم متاسفانه در مدیریت‌های استان تاکنون توجهی به ظرفیت نیروهای توانمند بومی نشده بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در مدیریت‌های استانی و ملی تاکید جدی شد.

مطورزاده لزوم تمرکز و انتقال حساب‌های بانکی شرکت‌های بزرگ نفتی و صنعتی در خوزستان را از دیگر درخواست‌های مطرح شده در دیدار این مجمع با رییس جمهور عنوان کرد و گفت: انتقال حساب‌های بانکی شرکت‌های بزرگ صنعتی و نفتی به دلیل گردش مالی بالا، به استان خوزستان بسیار حائز اهمیت است.

نماینده حوزهٔ انتخابیه خرمشهر در مجلس موضوع حق‌آبه تالاب‌ها و محیط زیست را از دیگر موارد مطرح شده در دیدار با رییس جمهور عنوان کرد و اظهار داشت:در این دیدار بر تکلیف شرکت‌های بزرگ برای توسعه فضای سبز و توجه بیشتر به مباحث زیست محیطی تاکید شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382656
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار