خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/27 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضایی تشریح کرد:

سهم جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات آینده /جمنا نیازمند محوریت جدید است

عضو فراکسیون ولایی در مجلس اعتقاد دارد در انتخابات آتی از جمنا استفاده نخواهد شد مگر اینکه محوریت جدیدی شکل بگیرد از این رو باید شخصیت محوری داشته باشند که همه آن را به عنوان پرچمدار و محور قبول کنند.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اینکه آیا جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) فراموش شده یا هنوز به فعالیت هایش ادامه می دهد، گفت: متاسفانه جریان ها به شکل موج ظاهر می شوند و وقتی فضا آرام می شود از حرکت باز می ایستند و این مهم شامل جمنا نیز شده است.



نماینده مردم خمین در مجلس دهم شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: به نظرم جمنا تمام شده و باید کسانی که به حفظ نظام اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی اعتقاد دارند دست به دست همدیگر دهند و جریان واحدی را  در کشور ایجاد کنند.



وی در خصوص اینکه تشکل های اصولگرایی چقدر جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) را قبول دارند، تصریح کرد: تشدد و تفرقه در اصولگرایان آنقدر زیاد است و هر گروه برای خودش یک مسیری را طی می کند لذا بعید می دانم در حال حاضر جمنا آنقدر هویت داشته باشد که اصولگرایان بخواهند کنارش جمع شوند.



عضو فراکسیون ولایی در مجلس شورای اسلامی در رابطه به اینکه آیا در انتخابات آتی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) استفاده خواهد شد یا خیر، افزود: بنابراین در انتخابات آتی از جمنا استفاده نخواهد شد مگر اینکه محوریت جدیدی شکل بگیرد؛ به عبارتی باید شخصیت محوری داشته باشند که همه آن را به عنوان پرچمدار و محور قبول کنند زیرا اگر قرار باشد چنیدن گروه دور هم بشینند هیچگاه به وحدت نخواهند رسید.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه اصولگرایان در انتخابات آتی بر سر چه محورهایی با یکدیگر وحدت پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: باید کسانی که به نظام اسلامی علاقه مند هستند اختلافات را کنار بگذارند و برای آبادانی و نجات کشور متحد شوند. به نوعی می توان گفت که باید تشکل دیگری با همراه با برنامه، اهداف و داشتن شخصیت های محوری که مورد اجماع همه گروه ها باشد شکل بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 237005
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار