خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/27 - 10:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
/نمایندگان پس از حمایت مقام معظم رهبری از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت/

سلیمانی: دولت درصدد عملیاتی کردن وعده‌هایش به مردم باشد / جامعه نباید در تنگنا قرار بگیرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعتقاد دارد برخی افراد با انگیزه های سیاسی به میان مردم آمده اند و دست به تخریب اموال عمومی می زنند از این رو مردم باید صف خودشان از این افراد را جدا کنند.

حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جلسه‌ درس خارج فقه درباره‌ مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: دولت باید فهم درستی از حمایت قاطع رهبر انقلاب به عمل آورد زیرا ایشان سران قوا را از هر شرایطی محفوظ کرد.



نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته مسئولان باید به یاد داشته باشند رهبر انقلاب نفرمودند هر آنچه دولت تصور می کند درست است از این رو تاکید کردند که افزایش نرخ بنزین نباید تاثیری بر کالاهای دیگر بگذارد و نحوه اجرا نیز باید طوری باشد که مردم در تنگنا قرار نگیرند.



وی با اشاره به اینکه دولتمردان و دیگر سران قوا باید اجزاء مختلف سخنان رهبر انقلاب را عملیاتی کنند، ادامه داد: امیدواریم سران قوا نیز از این به بعد پیش از تصمیم گیری در مورد موضوعات مختلف، نظر نمایندگان را دریافت کنند زیرا منتخبان ملت هستند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد نگرانی های اجتماعی بوجود آورده اند، تصریح کرد: در واقع برخی افراد با انگیزه های سیاسی و غیره به میان مردم آمده اند و دست به تخریب اموال عمومی می زنند از این رو طبق فرموده رهبر انقلاب مردم باید صف خودشان از این افراد را جدا کنند.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه های امنیتی باید عوامل ایجاد ناامنی را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه دنیای استکبار تلاش می کند از هر شرایطی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده کند.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است./



پایان پیام

  • کد خبر : 291306
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار