خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/30 - 17:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی لارگانی:

سبزپوشان خدوم ناجا موجب اعتلا و سرفرازی ایران هستند / نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مدافعان بی ادعای ارزش‌های انقلاب اسلامی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان خدوم ناجا، سپاه پاسداران،ارتش و بسیجیان در مرز‌ها و شهر‌های مختلف کشور،تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ حجت الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:



بسمه تعالی

 

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): «نیروهای انتظامی سنگرداران همیشه بیدار ایران اسلامی در پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب و برقراری نظم و آرامش در کشور هستند.»



فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مدافعان بی ادعای ارزش‌های انقلاب اسلامی و حافظان خون مبارک شهدا و حقوق ، ناموس و امنیت ملت عزیز ایران اسلامی هستند.



این عزیزان جان بر کف با الگوپذیری از غیرت  و حرمت شهدای دوران دفاع مقدس همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند. سبزپوشان خدوم ناجا،با همراهی سپاه پاسداران،ارتش و بسیجیان عزیز در مرز‌ها و شهر‌های مختلف کشور، با تامین امنیت موجب اعتلا و سرفرازی ایران عزیزند.



بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی مقتدر و تلاشگر است.



بدینوسیله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به "سردار اشتری" فرمانده مومن ناجا ، سایر فرماندهان این نیرو در سطح کشوری و فرماندهی انتظامی استان اصفهان و به ویژه فرماندهی عزیز و دلاورمردان ناجا در شهرستان فلاورجان، عزیزان راهور، کلانتری ها و تمامی کارکنان این مجموعه خدوم که با مجاهدت شبانه روزی در راه تامین نظم و امنیت تلاش می نمایند تبریک عرض کرده و از خدمات ارزشمند، اخلاص و تعهد این عزیزان صمیمانه قدردانی می نمایم.



با آرزوی توفیق و نصرت الهی



"سیدناصر موسوی لارگانی" خادم مردم شهرستان فلاورجان در خانه ملت/



پایان پیام

  • کد خبر : 306735
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار