خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/27 - 22:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
طی پیامی صورت گرفت

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران با آلمان، اتریش و یونان خواستار حمایت از تعلیق تحریم ها علیه ایران شد

رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آلمان، اتریش و یونان به همتایان خود در پیامی خواستار حمایت آنها از تعلیق تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین امیری خامکانی رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران - آلمان، اتریش و یونان با صدور پیامی خطاب به همتایان خود در مجالس کشورهای مذکور، خواستار حمایت آنها از تعلیق تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان شد.



امیری خامکانی در این پیام ضمن ابراز تأسف از شیوع بیماری کرونا، تحریم های یکجانبه آمریکا که سلامت و جان مردم ایران را مورد تهدید قرار داده محکوم نموده و بر ضرورت همکاری و همبستگی بین المللی برای تعلیق این تحریم ها تاکید کرده است.



در بخشی از این پیام آمده است:



اینجانب بعنوان نماینده ملت ایران از حضرتعالی انتظار دارم در راستای ایفای رسالت انسانی خویش و مسئولیت نمایندگی ملت کشورتان، مساعی خود را برای تعلیق تحریم های یک جانبه امریکا که بهداشت، درمان و رفاه ملت ایران را هدف قرار داده است، بکار گیرید.



معتقدم بلایی که امروز همه ملتها را صرفنظر از توان نظامی، اقتصادی و علمی گرفتار کرده، انعکاس گسست انسانی و عدم حساسیت ملتها در قبال ظلمی است که به دیگران می‌شود. از این رو رجای واثق دارم که حضرتعالی با درک اهمیت این موضوع، از هیچ تلاشی برای ارتقا تلاش های بین المللی بمنظور چیره شدن بر این چالش جدی که جان انسان ها را به مخاطره افکنده، دریغ نکرده و از تلاش های بی وقفه جمهوری اسلامی ایران در این مبارزه سهمگین برای مقابله با کرونا حمایت لازم را بعمل خواهید آورد./



پایان پیام

  • کد خبر : 296822
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار