خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/04/30 - 10:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : حوزه ریاست
صبح امروز انجام شد:

رییس مجلس از نمایشگاه عکس سیل استان گلستان دیدن کرد

دکتر علی لاریجانی از نمایشگاه عکس سیل استان گلستان با محوریت وحدت و شامل 70 عکس که به همت حوزه هنری در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه 30 تیرماه) مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان استان گلستان و تعدادی از اعضای هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی از نمایشگاه عکس سیل استان گلستان که در مجلس و به همت حوزه هنری برگزار شده، دیدن کرد.



 











بازدید دکتر علی لاریجانی از نمایشگاه عکس سیل استان گلستان در مجلس شورای اسلامی


 



این نمایشگاه به همت کانون عکس حوزه هنری استان گلستان و شامل 70 عکس از عکاسان هنرمند که در جریان سیل گرفته شده، با محوریت وحدت و با اشاره به موضوعاتی همچون کودکان، همدلی، آسیب‌ها و غیره در مجلس شورای  اسلامی در معرض دید نمایندگان قرار گرفته است.



دست مریزاد به مردم ایران



نبی هزارجریبی رییس مجمع نمایندگان استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در حاشیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس از خسارت‌های مناطق سیل‌‎زده استان گلستان برگزار شده که مدیران استان اعم از استاندار، اعضای شورای شهر، مجمع نمایندگان استان نیز در کنار رییس مجلس از آن بازدید کردند.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: سیل خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌ها، کشاورزی، دامپروری، اماکن مسکونی وارد کرد ولی ما توقع داشتیم تعمیرات و بازسازی‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.



 











بازدید دکتر علی لاریجانی از نمایشگاه عکس سیل استان گلستان در مجلس شورای اسلامی


 



وی از دولت خواست در این امر تسریع صورت گیرد و ادامه داد: در صورتی که کار تا پیش از آغاز فصل سرما به اتمام نرسد، مردم برای زندگی و معیشت با مشکل روبرو خواهند شد؛ همچنانکه هنوز هم برخی در چادرها زندگی می‌کنند.



هزارجریبی از گروه‌های جهادی، سپاه پاسداران و بنیاد مسکن تشکر کرد و به مردم ایران برای همراهی در کنار مردم سیل‌زده استان گلستان "دست مریزاد" گفت.



 











بازدید دکتر علی لاریجانی از نمایشگاه عکس سیل استان گلستان در مجلس شورای اسلامی


 



رییس مجمع نمایندگان استان گلستان از دکتر لاریجانی نیز تشکر کرد و افزود: رییس مجلس در زمان سیل در کنار مردم استان گلستان بود و اکنون نیز بر اساس دغدغه‌های خود از این نمایشگاه بازدید کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 285044
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار