خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/01/20 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مافی مطرح کرد؛

رژیم صهیونیستی متهم ردیف اول حملات شیمیایی سوریه

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است آمریکا ایران را متهم به حمله شیمیایی در سوریه می‌کند تا بتواند بعدها از این مورد جهت تشدید حملات علیه کشورمان سوءاستفاده کند.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اتهام واهی آمریکایی‌ها به دولت سوریه و ایران به خاطر حملات شیمیایی روز گذشته در سوریه گفت: متأسفانه از عرصه بین الملل به خصوص آمریکا دچار هجمه های سختی هستیم.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در حمله ای علیه مردم عادی شرکت نکرده و هیچ گاه کشتار جمعی غیرنظامیان را در دستور کار نداشته است.



وی در ادامه ضمن محکومیت حملات شیمیایی علیه مردم بیگناه سوریه، عنوان کرد: این نوع حرکت های ایذایی برای فریب افکار عمومی است و آنها قصد دارند به این بهانه حملات علیه ایران را تشدید کنند لذا حملاتی که از نقطه دیگری صورت گرفته را دستمایه خود قرار می دهند.



مافی در ادامه درباره مسبب اصلی حملات شیمیایی در سوریه گفت: پیش از این نیز تجربه این حملات را در حلبچه داشته ایم که نمونه بارز آن بوده است و در نهایت مقصران و مسببان اصلی آن شناخته شدند.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت اسرائیل متهم ردیف اول این دست حملات شیمیایی به غیرنظامیان است و مردم دنیا که چهره سیاسی ترامپ را شناخته اند فریب لاف های وی درباره ایران و دولت سوریه را نمی خورند./



پایان پیام

  • کد خبر : 238571
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار