خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/04 - 13:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو فراکسیون امید مجلس دهم:

رویکرد دکتر لاریجانی در مجلس همواره فراجناحی و برپایه منافع ملی بود

عضو فراکسیون امید مجلس دهم رویکرد دکتر لاریجانی در مجلس شورای اسلامی را فراجناحی دانست و گفت: مدیریت مجلس دهم که از طیف‌های مختلف سیاسی تشکیل شده کار پیچیده بود که دکتر لاریجانی به خوبی از پس آن برآمد.

مهدی شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به عملکرد دکتر لاریجانی در مسند ریاست مجلس، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی مجلس دهم، حضور نمایندگان از گرایشات مختلف سیاسی در مجلس بود که همین موضوع موجب بالندگی و رشد این مجلس بود لذا مدیریت چنین پارلمانی با گرایشات سیاسی مختلف کار ساده‌ای نیست که دکتر لاریجانی با رویکرد فراجناحی در مجلس و ایجاد فضای مدارا ، عقلانیت،  گفت و گو و  استفاده از نظر و ظرفیت همه گروه‌های سیاسی این مهم را محقق کرد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر لاریجانی همواره در جهت مصالح ملی و انسجام مجلس تصمیمات و مواضع دقیقی داشت، افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های دکتر لاریجانی مدیریت بحران‌های پیچیده بود که در بزنگاه‌های مختلف این بحران‌‎ها به خوبی مدیریت شد.



وی با استناد به سابقه دکتر لاریجانی در ارکان مختلف نظام به ویژه دبیری شورای عالی امنیت ملی، اظهار کرد: به سبب همین تجارب گران سنگ بود که دکتر لاریجانی به خوبی از پس بحران‌ها بی سابقه چهار ساله گذشته در مجلس سربلند بیرون آمد.



شیخ، در تشریح دیگر ویژگی‌های دکتر لاریجانی، به آگاهی همه جانبه بر مصالح و منافع نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و نقش دکتر لاریجانی در ارتقای نظام قانونگداری و نظارت کشور به ویژه از لحاظ توجه به اولویت های کشور و نیازهای واقعی مردم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی را بسیار مهم برشمرد.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مجلس در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود به یادگار گذاشت، یادآور شد: انتقادها از عملکرد مجلس دهم فقط سیاسی کاری است چراکه هیچ یک از این انتقادات مصداقی نیست و فقط به صورت کلی مطرح می‎شود لذا مبنای کارشناسی ندارد و این عملکرد مثبت حاصل مدیریت رئیس مجلس است./



پایان پیام

  • کد خبر : 298196
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار