خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/05 - 16:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

رفتار صادقانه مسئولان با مردم سبب همگرایی می‌شود

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس معتقد است اگر مسئولان با مردم شفاف نباشند، شاهد شکل گیری همگرایی و پشتیبانی مردم نسبت به مسئولان نخواهیم بود.

علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به لزوم اتحاد و انسجام  میان جناح‌های سیاسی در شکل‌گیری رفع مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و گفت: حقیقتی وجود دارد که اتحاد و انسجام اساس بسیاری از رفع مشکلات بوده؛ چرا که وفاق ملی، سیاسی و اجتماعی ضروریات یک جامعه سالم است.



 وی در ادامه افزود: جوامع و کشورهایی که به هر دلیلی با مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند باید برای برون رفت از مشکلات خود به یک مولفه اساسی که آن هم اتحاد و همدلی بوده توجه ویژه‌ای داشته باشند.



 نماینده مردم ماهشهر به مبحث اتحاد ملی در دوران جنگ تحمیلی که سبب پیروزی کشورمان شد، اشاره و اظهار کرد: موضوع اتحاد و همدلی سهم بزرگی در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس داشت؛ یعنی رمز و راز موفقیت در دوران دفاع مقدس همین مسئله اتحاد و انسجام بوده است.



این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: من فکر می‌کنم امروزه کشور ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار به سر می‌برد و اگر می‌خواهیم بر این مسائل و مشکلات غلبه کنیم باید اولویت همه مولفه‌ها همین بحث اتحاد ملی باشد.



عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس به راهکارهای شکل‌گیری اتحاد و انسجام اشاره و اظهار کرد: برای اینکه همدلی و اتحاد شکل بگیرد باید صادقانه و شفاف پای این کار باشیم، اما متاسفانه یکی علت‌های اصلی گسست اجتماعی این بوده که برخی از مسئولان صادقانه با مردم رفتار نمی‌کنند و این دوگانگی و تناقضات باعث یاس و نا امیدی مردم نسبت به مسئولان می‌شود.



 گلمرادی در ادامه افزود: اگر مسئولان با مردم شفاف نباشند، شاهد شکلگیری همگرایی و پشتیبانی مردم نسبت به مسئولان نخواهیم بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 294613
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار