خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/23 - 15:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سالک:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی مساجد در شب‌های قدر ضروری است

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه امسال با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم، شب‌های قدر بسیار بابرکتی را خواهیم داشت، گفت: اگر مردم نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها در مساجد را رعایت کنند ممکن‌ است بازگشایی مساجد تداوم داشته باشد.

احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری بازگشایی مساجد در شب‌های قدر، گفت: مقام معظم رهبری از تصمیمات و برنامه‌های ستاد مقابله با کرونا حمایت و همواره بر رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های پیشگیرانه تاکید کردند بنابراین آنچه که در شرایط کنونی مهم است تبعیت از مقام معظم رهبری است.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌ها در مساجد، افزود: پروتکل‌های ارائه شده از سوی ستاد مقابله با کرونا باید در مساجد اجرا شود و به طور قطع شب‌های قدر به مثابه تمرینی است که اگر مردم نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها را در این شب ها در مساجد رعایت کنند بازگشایی تداوم خواهد داشت.



نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم یادآور شد: مردم ما نشان دادند همان‌گونه که در دفاع مقدس حضور داشتند و از امام ( ره ) تبعیت کردند امروز هم با بصیرت و آگاهی از مقام معظم رهبری تبعیت و شرایط کشور را درک می‌کنند.



سالک افزود: ممکن است برخی از جریان‌های داخلی و یا بیگانگان در شرایط فعلی بخواهند از مسائل عبادی و اعتقادات مردم سوء‌استفاده کرده و بگویند پارک‌ها و فروشگاه‌ها باز شد چرا مساجد باز نمی‌شود اما تبلیغات بیگانگان نمی‌تواند مردم ما را از صراط مستقیم و راهی که دنبال می‌کنند باز دارند؛ امسال با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم شب‌های قدر بسیار بابرکتی را خواهیم داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 297789
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار