خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/27 - 13:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سالک مطرح کرد:

رشد 20 درصدی ورود گردشگر خارجی به ایران با وجود تبلیغات منفی غرب

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به رشد 20 درصدی ورود گردشگران خارجی در 10 ماهه ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته، گفت: ورود گردشگران خارجی با وجود تبلیغات منفی آمریکا و غرب محقق شد.

احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره افزایش ورود گردشگران خارجی در 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: آمار وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی حاکی از این است که در 10 ماهه ابتدایی امسال، 7 میلیون و 870 هزار نفر گردشگر ورودی داشته‌ایم که به نسبت 10 ماهه گذشته سال قبل رشد 20 درصدی داشته است.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رشد آمار ورود گردشگران خارجی با وجود تبلیغات منفی آمریکا را نشانه شکست سیاست‎های تبلیغاتی و سیاه نمایی آمریکا و غرب در خصوص ایران دانست و افزود: این مسئله نشان می‌دهد که سیاست‎‌های نخ نما و سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های مغرض آمریکا برای همگان عیان شده است.



بیشتر بخوانید:





وی یادآور شد: البته نباید فراموش کرد که بسیاری از گردشگرانی که وارد کشور می‌‎شوند، گردشگران مذهبی هستند که برای زیارت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و سایر اماکن زیارتی وارد کشور می‌شوند.



سالک با تأکید بر اینکه وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید برای توسعه گردشگری مذهبی و ارز آوری از این طریق برنامه داشته باشد، اضافه کرد: این وزارتخانه باید با شناسایی کشورهای مسلمان برای تردد هرچه بهتر زوار در شهرهای زیارتی زیر ساخت‌های لازم را مهیا کند.



وی افزود: بخش دیگری از مسافران ورودی نیز علت پزشکی دارد که به دلیل ارائه خدمات مناسب پزشکی و قیمت ارزان گردشگری سلامت در کشور نیز رونق چشمگیری داشته است.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح اضافه کرد: وزارت گردشگری باید با همکاری سایر وزارتخانه زمینه برای رونق گردشگری در ایام عید را نیز برای مردم مهیا و فراهم کند و نباید از ظرفیت‌های کشورمان غافل شویم./



پایان پیام

  • کد خبر : 295417
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار