خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/06 - 12:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
اسماعیلی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی برای سال تحصیلی جدید وزیر آموزش و پرورش را سریع‌تر معرفی کند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس به رئیس جمهور در مورد تأخیر در معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی برای سال تحصیلی جدید تذکر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،علی اسماعیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از رحمانی وزیر صمت برای حضور در نشست هم‌اندیشی بنگاه‌های اقتصادی در استان مازندران تشکر کرد.



نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور برای تأخیر سازمان محیط زیست به درخواست احداث رصدخانه سیاه سنگ شهرستان نور و همچنین تأخیر در معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی آموزشی برای سال تحصیلی جدید تذکر داد.



وی به وزیر نیرو در مورد عدم پیگیری اجرای نیروگاه 500 مگاواتی شهرستان سرخ رود با توجه به صورتجلسه 11 اسفند ماه 97 و عدم پیگیری پروژه نیمه تمام برق رسانی و جابه‌جایی تیرهای برق و اخذ مبالغ هنگفت از کشاورزان محروم برای دریافت کنتور هوشمند چاه‌های کم عمق تذکر داد.



اسماعیلی به وزیر راه برای بی‌توجهی به مشکلات ساکنان مسکن مهر شهرستان سرخ رود و ایمن‌سازی گردنه‌های خطرناک حوزه انتخابیه تذکر داد.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت گفت: چرا پروژه‌های نیمه تمام درمانگاه‌های حوزه انتخابیه به اتمام نمی رسد و همچنین نسبت به کمبود پزشک متخصص در بیمارستان شهدای محمودآباد و امام خمینی نور اقدامی نمی‌شود./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 285529
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار